خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس:

اقتصاد مقاومتی باید ملکه ذهن همه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۱۴۹

امیدواریم با کاهش فشارها و تحریم‌ها، سیاست‌های مالی از حالت انقباضی خارج شود و اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اساسی کشور در حوزه اقتصادی، ملکه ذهن همه ما قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس گفت: امیدواریم با کاهش فشار‌ها و تحریم‌ها، سیاست‌های مالی از حالت انقباضی خارج شود و اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اساسی کشور در حوزه اقتصادی، ملکه ذهن همه ما قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازشیراز، احد جمالی ظهر امروز، یکشنبه، در نشست با فرمانداران استان فارس، اظهار داشت: فرمانداران نمایندگان تام الاختیار دولت در شهرستان‌ها هستند و باید ماموریت نظارتی و حاکمیتی خود را با قاطعیت انجام دهند.

وی به اهمیت موضوع آموزش کارکنان دولت اشاره کرد و افزود: با همکاری ادارات کل منابع انسانی و تحول اداری و دفتر آموزش و پژوهش، بحثآموزش کارکنان باید پیگیری شود و در صورت امکان دوره‌های آموزشی به صورت منطقه‌ای برگزار شود تا به دلیل حضور نیرو‌ها در مرکز استان، ادارات با خلاء نیروی انسانی مواجه نشوند.

وی به اهمیت حفظ و نگهداری از اموال بیت المال اشاره کرد و ابراز داشت: در بحثساخت و ساز‌ها باید رعایت تمامی نکات فنی و مهندسی شود تا کارایی لازم را داشته باشد و از هدر رفت بیت المال جلوگیری و از امکانات به خوبی صیانت شود.

جمالی گفت: بنا داریم با حضور در شهرستان‌ها، مسائل و مشکلات را از نزدیک شناسایی کنیم و نسبت به رفع آن‌ها اقدامات لازم را به عمل آوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز