خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس:

به زودی مجوز چاپ کتاب از صفر تا ۱۰۰ در فارس داده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۷۰۸

از جمله تغییرات در نمایشگاه کتاب سال جاری استان فارس حضور رسانه‌های دیجیتال است که در تلاشیم غرفه‌های مختلفی را به این رسانه‌ها اختصاص دهیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: با برنامه ریزی و تلاشهای انجام شده به زودی مجوز چاپ کتاب از صفر تا ۱۰۰ در فارس داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، بهزاد مریدی ظهر امروز با اشاره به اینکه رویکرد ما در نمایشگاه کتاب سال جاری به طور کامل تغییر کرده یادآور شد: از جمله تغییرات در نمایشگاه کتاب سال جاری استان فارس حضور رسانه‌های دیجیتال است که در تلاشیم غرفه‌های مختلفی را به این رسانه‌ها اختصاص دهیم.

وی ادامه داد: مباحثجنبی نمایشگاه نیز درراستای فعالیت‌های هفته کتاب در نمایشگاه بزرگ کتاب اجرامی شود و بیش از سالهای گذشته مد نظر قرار گرفته به گونه‌ای که تحلیل و بررسی آثار مختلف در این نمایشگاه مورد توجه قرار دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان فارس با اشاره به اینکه روزانه نشست‌های تحلیلی در نمایشگاه کتاب خواهیم داشت، گفت: با حضور صاحب نظران، نویسندگان و مولفین نشست‌های مختلفی برگزار خواهیم کرد.

مریدی تصریح کرد: نشست با حضور ناشران قدیمی استان فارس برگزار شده و مباحثآن‌ها را نیز دریافت کرده‌ایم به این ترتیب می‌توانیم به راحتی راهکار‌های مناسب را برای توسعه فرهنگ کتاب و نشر در نظر گرفت.

وی تاکید کرد: همواره یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ناشرین و نویسندگان دریافت مجوز‌های انتشار است که ما در تلاشیم به زودی تمامی مراحل انتشار از صفر تا ۱۰۰ را در شیراز انجام دهیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه رونمایی از کتاب و بخش نقد را در نمایشگاه سال جاری خواهیم داشت، گفت: تعزیه، پرده خوانی، نمایش‌های خیابانی در محوطه بیرونی نمایشگاه انجام می‌شود.

مریدی تصریح کرد: ساماندهی محوطه بیرونی نمایشگاه کتاب سال جاری مد نظر قرار داشته و برنامه‌های مختلف متناسب با موضوع نمایشگاه در فضای آزاد ارائه خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه اطلاعات کامل ۱۳دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب فارس امسال در نشست خبری یکشنبه ۲۵ آبان ماه جاری اعلام می‌شود، افزود: در حوزه رسانه‌ها نیز انتظار همکاری از این گروه وجود دارد تا مردم با واقعیت‌های این نمایشگاه و برنامه‌های مد نظر قرار داده شده آشنا شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز