خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس:

حمایت هزار و ۴۸۶ حامی جدید از ایتام در همایش «شیرخوارگان حسینی»

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۷۵۲

هزار و ۴۸۶ حامی جدید در همایش " شیرخوارگان حسینی " حمایت هزار و ۶۹۵ یتیم را در سطح استان به عهده گرفتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس گفت: هزار و ۴۸۶ حامی جدید در همایش «شیرخوارگان حسینی» حمایت هزار و ۶۹۵ یتیم را در سطح استان به عهده گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمد بدری ظهر امروز، چهارشنبه، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: اکرام ایتام و افراد بی‌سرپرست همواره مورد تاکید خداوند و ائمه معصومین بوده است.

وی ادامه داد: با تاسی به آیات و روایات فراوان دینی و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی و ترویج فرهنگ الهی اکرام و ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار طرح اکرام ایتام توسط کمیته امداد اجرا شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس خاطر نشان کرد: از زمان اجرای این طرح در سطح استان ۴۸ هزار و ۸۸۰ حامی، حمایت ۱۳ هزار و ۸۱۶ یتیم استان را به عهده گرفته‌اند.

بدری اضافه کرد: به موجب این طرح حمایت ایتام به حامیان خیر واگذار شده و هر حامی با پذیرفتن حمایت یک یا چند یتیم ماهیانه مبلغ ۳۰۰ هزار ریال به صورت مستقیم به حساب بانکی ایتام واریز می‌کنند.

وی یادآور شد: مردم می‌توانند با مراجعه به دفا‌تر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان حمایت ایتام را به عهده بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز