خبرگزاری کار ایران

امروز و در هفته نخست لیگ برتر والیبال در ورزشگاه شهید دستغیب؛

پارس مهر فارس به مصاف «متین ورامین» می‌رود‌

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۳۴۰

رقیب امروز نماینده فارس، سال گذشته قهرمان لیگ بوده است و تیم خوش‌نامی است اما باانگیزه‌ای که از بازیکنان تیم خود سراغ دارم، پیش‌بینی می‌شود که بازی سختی را پیش رو نداشته باشیم و به‌راحتی بتوانیم برد را از آن خود کنیم.

مدیر باشگاه والیبال استان فارس گفت: نخستین دیدار تیم «پارس مهر» شیراز در لیگ برتر، امروز، یکشنبه با تیم «متین ورامین» خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، ماشاالله چرخی، امروز یکشنبه، ۱۸ آبان ماه، در جمع خبرنگاران گفت: تیم والیبال متین ورامین در هفته نخست رقابت‌های لیگ بر‌تر والیبال، امروز در سالن شهید دستغیب شیراز به مصاف مهر پارس این شهر می‌رود.

وی با بیان این مطلب که جای خرسندی است که تیم والیبال «پارس مهر» با حمایت‌های رئیس فدراسیون والیبال کشور توانست به‌عنوان یکی از تیم‌های سوپر لیگ انتخاب شود و بار دیگر در صحنه رقابت‌های کشوری حضورداشته باشد، افزود: رقیب امروز نماینده فارس سال گذشته قهرمان لیگ بوده است و تیم خوش‌نامی است اما باانگیزه‌ای که از بازیکنان تیم خود سراغ دارم پیش‌بینی می‌شود که بازی سختی را پیش رو نداشته باشیم و به‌راحتی بتوانیم برد را از آن خود کنیم.

مدیر این باشگاه والیبال بیان کرد: مسابقه‌ای را که در پیش روداریم یک محک جدی است. زیرا اگر پیروز از این مسابقه بیرون آییم تیم‌های دیگر موضعشان نسبت به ما تغییر پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی باشگاه بومی‌گرایی است، ادامه داد: با توجه به اینکه این برای نخستین بار در فارس است که تیم والیبال به سوپر لیگ می‌رود، به دلیل پایین بودن رده برخی از بازیکنان بومی حدود ۷۰ درصد از افراد تیم غیربومی هستند که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ۴ سال آینده تلاش می‌شود تا بتوانیم تیم لیگ بر‌تر را در سال‌های آینده صد در صد بومی کنیم.

چرخی اضافه کرد: برای رسیدن به تیم صد درصد بومی، نیاز است که در باشگاه‌ها و آکادمی‌های والیبال استعدادیابی کنیم و به والیبال نونهالان و نوجوانان نیز توجه نشان دهیم تا به عنوان پشتوانه در سال‌های آینده تیم بزرگسال ما را تشکیل دهند.

وی بابیان این مطلب که حواشی فراوانی گرداگرد ورزش و رشته والیبال را فراگرفته است تصریح کرد: در خصوص این وضعیت هرکسی به‌نوعی مقصر است که تنها راه چاره ازنظر من گفتگوی حضوری با اسپانسر‌ها و مربیان و همچنین پیشکسوتان است زیرا باعثمی‌رود که مسائلی چون تخریب و از میان برداشتن یکدیگر کمتر شود و فضای صمیمی‌تری به وجود آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز