خبرگزاری کار ایران

درراستای توسعه ورزش استان قرارگرفت؛

انعقاد تفاهم اداره کل ورزش و جوانان فارس با صدا و سیما

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۸۷۷

درراستای توسعه ورزش فارس، تفاهم‌نامه‌ای میان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و صدا و سیمای فارس منعقد شد.

در راستای توسعه ورزش و جوانان فارس، تفاهم نامه‌ای میان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و سازمان صداو سیمای فارس منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، این نشست که با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان و مدیران صدا و سیما فارس انجام گرفت، طرفین در خصوص انعکاس اخبار و گزارش ویژه خبری نیز به توافق‌هایی دست یافتند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان فارس گفت: باید شرایطی فراهم کنیم تا ورزش که بسیار مهم است در سبد کالای خانواد‌ها قرار گیرد و برای تحقق این امر نقش رسانه ملی، مطبوعات و خبرگزاری‌ها بسیار مهم است.

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب ورزش کردن را امر به معروف دانستند و دولتمردان باید در راستای سلامت جامعه با رویکرد به ورزش، شرایط را برای اقشار مختلف مردم فراهم سازند.

رجایی ادامه داد: تمام دستگاه‌ها باید به امر ورزش بپردازند و از ظرفیت‌های قانونی خود استفاده کنند. ضمن اینکه بسیاری از نهاد‌ها و ادارات امکانات ورزشی خوبی دارند که به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند.

وی بیان داشت: استفاده درست از مجموعه‌های ورزشی انجام نمی‌شود. ضمن اینکه مکان‌های ورزشی نیز به صورت استاندارد نیست و باید بخش خصوصی را برای این امر تشویق کنیم تا شاهد توسعه فضاهای ورزشی به صورت استاندارد باشیم.

معاون توسعه منابع با اشاره به اینکه نقد کردن موضوعی باید به صورت منصفانه باشد، افزود: رسانه‌ها رکن چهارم دمکراسی هستند که در توسعه پایدار یک کشور می‌توانند نقش اساسی ایفا کنند اما نقد اگر برای تخریب افراد و تسویه حساب‌های شخصی باشد با هیچ منطقی سازگار نیست.

رجایی به نقش خیرین در ورزش اشاره کرد و افزود: این افراد را باید تشویق کرد تا همانگونه که در حوزه آموزش و پرورش و سلامت ورود کرده‌اند به ورزش هم که نقش اساسی در سلامت جامعه دارد، بپردازند.

مشاورسیما و مدیر گروه ورزش صدا وسیمای فارس هم در این نشست گفت: برای فرهنگ سازی ورزش در جامعه تا بحال حرف‌های زیادی زده شده است اما تا کنون اینگونه که باید عمل نکرده‌ایم.

عباس جعفری ادامه داد: برای اینکه ورزش در سبد کلای خانواده‌ها قرار گیرد ابتدا باید فرهنگ سازی کنیم و فواید آن را به اطلاع مردم برسانیم تا ان‌ها نیز با مقوله ورزش در جهت سلامت اشنا شوند.

این پیشکسوت فوتبال فارس ادامه داد: برای فرهنگ سازی نیاز است که طرح‌ها و دید گاههای مختلفی بر اساس نقاط ضعف و قوت ورزش ارایه شود و حوزه پژوهش اداره کل ورزش و جوانان نیز باید این طرح‌ها را ارایه دهند تا رسانه‌ها به آن بپردازند.

جعفری اضافه کرد: گروه ورزش صدا و سیما فارس همچون گذشته نیز آماده هر گونه همکاری با ورزش و جوانان است و ما نیز اعتقاد داریم که می‌توانیم نقش اساسی در سلامت جامعه ایفا کنیم.

مدیرگروه ورزش صدا وسیما افزود: اگر همدلی میان تمام دستگاه‌ها و نهاد‌ها به وجود آید و ورزش و جوانان هم با ان‌ها همسو شود شاهد حضور گسترده مردم در ورزش خواهیم بود.

مدیر تولید صدا وسیمای فارس هم گفت: ورزش و جوانان مقوله‌ای بسیار مهم در سالم سازی جامعه است و ضرورت دارد که ازطریق رسانه ملی مردم را به ورزش کردن تشویق کنیم.

داوود سیروس افزود: برای توسعه ورزش و جوانان نیز باید در صدا وسیما طی هفته چندین برنامه ورزشی اجرا شود.

وی افزود: برای تولید برنامه ورزشی سیاست گذاری آن به عهده ورزش و جوانان است و اگر بتوانیم در هفته به صورت متنوع سه برنامه اجرا کنیم نتیجه بسیار خوبی به دنبال خواهد داشت و مردم هم بیشتر استقبال می‌کنند و ما هم اماده هر گونه همکاری با ورزش و جوانان هستیم.

محمد علی عطارزاده مدیر کانون تبلیغات اوا هم گفت: تفاهم میان صدا و سیما و ورزش و جوانان می‌تواند در توسعه ورزش و تشویق مردم به این امر مهم باشد.

وی اضافه کرد: باید تولید برنامه ورزشی را افزایش دهیم و برای تحقق این امر نیز آماده همکاری هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز