خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی فارس:

محور اصلی فعالیت هر سازمان آموزش است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۶۷۴

آموزش علمی کاربردی در کشور ما متأسفانه مغفول مانده و مشخص نیست که چه دستی در کار بوده که تمامی آموزش‌های کشور را به سمت آموزش نظری پیش برده است.

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: محور اصلی و اساسی در فعالیت هر سازمان بحثآموزش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، احمدعلی گودرزی، ظهر سه‌شنبه، ۱۵ مهرماه در آئین گشایش مرکز علمی کاربردی نیروی انتظامی اظهار داشت: آموزش به‌عنوان محور اصلی فعالیت‌های تعالی‌بخش هر سازمانی است.

وی با بیان این مطلب که کاربرد دانش در زندگی عملی مردم باید تبدیل به ابزار، خدمت ماهرانه و هدفمند شود تصریح کرد: آموزش علمی کاربردی در کشور ما متأسفانه مغفول مانده و مشخص نیست که چه دستی در کار بوده که تمامی آموزش‌های کشور را به سمت آموزش نظری پیش برده است.

گودرزی با اشاره به دانشگاه علوم امین ناجا که از یک دانشکده تبدیل به هشت دانشکده حرفه گرای مناسب شده است بیان کرد: دانشجویان این مرکز باید با افزایش علم، تجربه خود را هم افزایش دهند، چراکه موفقیت امروز ما حاصل تلفیق علم و تجربه گذشتگان ما است.

او عنوان کرد: در سال گذشته و در شش‌ماهه اول امسال، ۹۳ درصد از جرائم خشن به‌ویژه قتل توسط ماموران نیروی انتظامی در واحدهای انتظامی استان کشف‌شده که این امر نشان‌دهنده به‌روز شدن پلیس است.

فرمانده نیروی انتظامی فارس افزود: امروزه زمینه‌ساز این تلاش جهادی باید خدامحوری باشد و در این خصوص پلیس باید برای ایجاد هر چه بیشتر امنیت در کشور تلاش کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز