خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز:

محقق شدن اقتصاد مقاومتی نیازمند فعالیت در همه حوزه‌ها است

کد خبر : ۲۰۸۸۳۵

زمانی که ولایت فقیه مهمترین وظیفه همه را تلاش جهادی عنوان فرموده اند، هیچ بهانه‌ای برای کار نکردن و سکون پذیرفتنی نیست، امروز حجت بر همه تمام شده است.

شهردار شیراز گفت: برای محقق شدن اقتصاد مقاومتی نیازمند کار در همه حوزه‌ها هستیم، باید کمتر حرف زد و بیشتر عمل کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا پاک‌فطرت در مراسم معارفه مدیران بازرسی و حراست شهرداری شیراز، گفت: بی‌تردید اگر امروز شهدا بودند، تمام توجه شان معطوف به محقق شدن منویات مقام معظم رهبری بود.

او با بیان اینکه جوامع مختلف در ادوار تاریخ بیشترین لطمه را زمانی خوردند که کار و تلاش را برای رسیدن به هدف فراموش کردند، گفت: زمانی که ولایت فقیه مهمترین وظیفه همه را تلاش جهادی عنوان فرموده اند، هیچ بهانه‌ای برای کار نکردن و سکون پذیرفتنی نیست، امروز حجت بر همه تمام شده است.

شهردار شیراز با قدردانی از مدیر سابق مجموعه‌های حراست و بازرسی شهرداری، گفت: یکی از ملزومات دست‌یابی به اهداف برنامه‌های مختلف خصوصا در حوزه اقتصاد، وحدت است، وحدتی که هم در درون و هم در بیرون همه مجموعه‌ها باید اتفاق بیفتد.

وی افزود: زمانی‌ می‌توان موفق عمل کرد و به موفقیت امیدوار بود که همه دستگاه‌های مرتبط، دارای وحدت رویه و هم‌افزایی باشند.

علیرضا پاک‌فطرت با اشاره به وظایف مجموعه حراست در هر دستگاهی، ضمن تصریح اینکه مهترین اصل در حراست، تلاش در جهت حفظ وحدت مجموعه‌ها است، گفت: اگر در یک جامعه شاهد وحدت رویه بودیم، آرامش در آن اجتماع مشهود خواهد بود و این آرامش منتهی بر ارتقای رضایت‌مندی مردم خواهد شد.

شهردار شیراز با بیان اینکه نقش بازرسی و حراست، برنامه‌ریزی و نظارت در مسیر بهبود روش‌ها است، گفت: زمانی که شاهد وقوع یک اتفاق مشابه در چند منطقه از شهرداری هستیم، این به‌معنای لزوم تعریف ضابطه است.

او لزوم رصد تمام رویدادهای حادثشده در مجموعه‌های مختلف را یادآور و متذکر شد: یکی از وظایف مهم حراست برنامه‌ریزی برای جلوگیری از بروز مشکل است.

شهردار شیراز با تاکید براینکه مجموعه حراست می‌تواند در موضوع مصرف بهینه نیز ورود کند، گفت: مصرف بهینه نداشتن، زمینه ساز افزایش هزینه‌ها بوده و هست، شهرداری نیز به‌واسطه تعدد سازمانها، نیروهای انسانی و پراکندگی مجموعه، از دستگاه‌هایی است که بیشتر نیاز به نظارت در موضوع مصرف بهینه دارد.

علیرضا پاک‌فطرت با اشاره به لزوم توجه و نظارت دقیق بر موضوع تعاونی‌ها، گفت: هنوز هم ما تعاونی‌هایی داریم که خارج از محدوده و به اسم تعاونی‌ های مسکن زمین می‌خرند و به مردم تحمیل می‌کنند که در این مورد حراست می‌تواند وارد شده و از وقوع تخلفات پیشگیری کند.

شهردار شیراز هوشیاری بالا، دقت در تمام مسائل، تعهد، تجربه و آشنا با گردش امور در مجموعه‌های مختلف را از ملزومات نیروهای فعال و مدیران حراست و بازرسی دانست و تاکید کرد: باید بیشترین توان خود را صرف جذب حداکثری و دفع حداقلی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز