خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم:

این دانشگاه در حوزه های علمی و پژوهشی در کشور دارای جایگاه خوبی است

کد خبر : ۲۰۸۸۳۳

مشکلات فراوان است اما دانشجوی موفق با تلاش و دوری کردن از حواشی دنبال هدف های خود حرکت می کند تا در مسیر پیشرفت های علمی گام بردارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: این دانشگاه در حوزه های علمی و پژوهشی در کشور دارای جایگاه خوبی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، رحیم رئوفی در مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود۹۳ طی سخنانی گفت: شکرنعمت بسیار مهم است و وظیفه همه شما دانشجویان جدید تلاش همراه با توکل در راه رسیدن به موفقیت است.

وی افزود: دانشجو جوینده است در همین راستا شما باید برخلاف دوران مدرسه جویای علم باشید و در این راه با خودباوری به هدف های عالی برسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به موفقیت های این دانشگاه در حوزه های علمی، آموزشی و فرهنگی بیان کرد: مادر حوزه های تحقیقاتی و علمی در کشور حرف برای گفتن داریم و بحمداله جایگاه خوبی داریم و در همین مدت گذشته دانشجویان ما در دانشگاه جهرم امسال مدال های المپیاد علمی دانشگاه های علوم پزشکی را درو کردند به طوریکه از ۱۲ شرکت کننده، ۹ نفر صاحب عنوان شدند و چندین سال متوالی دانشجوی برتر کشوری داریم.

دکتر رئوفی تاکید کرد: مشکلات فراوان است اما دانشجوی موفق با تلاش و دوری کردن از حواشی دنبال هدف های خود حرکت می کند تا در مسیر پیشرفت های علمی گام بردارد.

در ادامه مراسم معاونین آموزشی و دانشجویی فرهنگی همچنین مدیر پژوهشی دانشگاه در خصوص برنامه های خود جهت دانشجویان مطالبی بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز