خبرگزاری کار ایران

فرماندارشیراز:

خدمت به جانبازان و ایثارگران افتخاری ارزشمند برای مسوولان نظام است

کد خبر : ۲۰۸۵۶۸

شاید بهتر باشد که قدری بیشتر به خانواده‌های مجروحین علی‌الخصوص مجروحین اعصاب و روانی که مجروحیتی پنهان دارند توجه کنیم و به درد دل آنها گوش سپرده و قدمی هر چند کوچک در راستای ارج نهادن به آنها برداریم.

فرماندار شهرستان شیراز به مناسبت هفته دفاع مقدس از مرکز توانبخشی باغ جنت شیراز بازدید و در جمع جانبازان اعصاب و روان و قطع نخاعی جنگ تحمیلی حضور یافت و با اهدای گل با آنان به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مصطفی امیری در این دیدار علاوه بر بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی، معیشتی و خانوادگی جانبازان سرافراز دفاع مقدس، با پزشکان، پرستاران و مسئولان این مراکز درمانی نیز گفتگو کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه خانواده‌های شهداء، ایثارگران و جانبازان مایه افتخار و سربلندی نظام و ملت هستند، گفت: سرکشی و رسیدگی به امور یادگاران هشت سال دفاع مقدس یک وظیفه‌ برای همه است.

امیری به مسایل و مشکلات جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی اشاره کرد و گفت: با وجود درد و رنج ناشی از مواد شیمیایی این رزمندگان جان برکف همچنان از ارزش ها و آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کنند.

فرماندار شهرستان شیراز خدمت به جانبازان و ایثارگران و تکریم خانواده های آنان را افتخاری ارزشمند برای مسوولان نظام دانست و افزود: یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس باید همواره در جامعه گرامی داشته شوند.

امیری اظهار داشت: خوشبختانه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، امکانات مناسب و متنوعی اعم از دارویی و درمانی، پرداخت وام و تهیه مسکن به جانبازان ارائه داده است؛ ولی حق جانبازان بر گردن جامعه به قدری است که باید همواره به دنبال ارتقای خدمات به آنان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به جای اینکه همایش و نمایش برگزار کنیم و پوستر و تراکت چاپ کنیم شاید بهتر باشد که قدری بیشتر به خانواده‌های مجروحین علی‌الخصوص مجروحین اعصاب و روانی که مجروحیتی پنهان دارند توجه کنیم و به درد دل آنها گوش سپرده و قدمی هر چند کوچک در راستای ارج نهادن به آنها برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز