خبرگزاری کار ایران

با اتشار شماره۹هزار و ۷۱۱ درشیراز؛

روزنامه «خبر جنوب» ۳۶ ساله شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۲۵

روزنامه خبر جنوب، اولین روزنامه بخش خصوصی کشور است که پس از انقلاب اسلامی ایران با مدیریت حسین واحدی‌پور در شیراز منتشر و عرضه شد.

روزنامه خبر جنوب امروز با انتشار شماره۹هزار و۷۱۱، وارد سی وششمین سال انتشار خود شد. روزنامه خبر جنوب اولین روزنامه بخش خصوصی کشور است که پس از انقلاب اسلامی ایران با مدیریت حسین واحدی‌پور در شیراز منتشر و عرضه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مدیر مسئول موسسه انتشارات بین المللی خبر، همزمان با آغاز سی وششمین سال انتشار روزنامه خبرجنوب، اظهارداشت: روزنامه خبر جنوب از اول مهرماه ۱۳۵۸تاکنون به طور مداوم انتشار یافته است که در این مدت حتی یک روز هم فعالیت آن تعطیل نشده است.

حسین واحدی‌پور افزود: خبر جنوب همچنین ۱۸ سال است که به عنوان تنها روزنامه کشور در تعطیلات نوروز با شمارگانی بین ۲۰ تا ۲۵هزار نسخه منتشر می‌شود تا اثبات کند در تعطیلات هم می‌توان روزنامه‌ای منتشر کرد که مخاطب داشته باشد.

وی درباره روند انتشار این روزنامه طی سالهای متمادی نیز اظهارداشت: مسیری که خبرجنوب طی کرده تا به اینجا برسد مسیری سخت و پرفراز و نشیب بوده است. خبر جنوب در سال ۱۳۵۸ با ۵۰۰۰ نسخه تیراژ، انتشار خود را آغاز کرد و در حال حاضر روزانه ۶۰ هزار نسخه تیراژ دارد، هر چند که بحران افزایش قیمت کاغذ، جلوی افزایش تیراژ این روزنامه را گرفته است.

وی یادآور شد: خبر جنوب، نخستین روزنامه‌ای بود که خبر آزادی خرمشهر را منتشر کرد و در حال حاضر در ۴۸ تا ۵۶ صفحه چاپ می‌شود که انتشار آن در راستای درج آخرین اخبار، بعضاً تا ساعت ۲ بامداد عقب می‌افتد.

لازم به یادآوری است؛ از مجموع صفحات روزنامه خبرجنوب علاوه بر اخبار کشوری و بین المللی، ۸ صفحه به اخبار منطقه‌ای مربوط به استان فارس و جنوب کشور اختصاص یافته و ۴ صفحه ضمیمه ورزشی هم در روزنامه منتشر می‌شود که بخش اعظم آن مربوط به مطالب ورزشی منطقه‌ای است. در حقیقت حجم روزنامه به گونه‌ای تقسیم‌بندی شده که مخاطبان را هم از خبرهای سراسری و هم از خبرهای منطقه‌ای آگاه می‌کند و نیازمندی‌های آن نیز نیازهای مردم را رفع می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز