خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس خبرداد:

آغاز واگذاری واحدهای مسکونی خیرساز در استان فارس

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۴۶

کار واگذاری ۵۲۸ واحد مسکونی خیرساز که در شهر صدرا ساخته شده است، آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس گفت: کار واگذاری ۵۲۸ واحد مسکونی خیرساز که در شهر صدرا ساخته شده است، آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، شمس ارجمندی شامگاه پنجشنبه، ۲۷ شهریور، در جمع خبرنگاران و با بیان اینکه واحدهای مسکونی خیرساز به متقاضیانی که قبل از این و از طریق موسسه‌های خیریه دارای مجوز ثبت‌نام کرده بودند واگذار شده و می‌شود، گفت: ۱۴۲ واحد مسکونی خیرساز دیگر نیز در شهر صدرا آماده واگذاری است.

وی دلیل طولانی شدن روند واگذاری این واحدهای مسکونی را طولانی شدن اجرای تاسیسات زیربنایی شامل آب، برق و گاز عنوان و خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از ایجاد این زیرساخت‌ها، واحدهای ساخته شده به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

ارجمندی با اشاره به نظر مساعد دستگاه‌های اجرای استان برای اجرای شبکه و نصب انشعاب آب، برق و گاز، افزود: امیدواریم در آینده نزدیک و با توجه به مساعدت‌های دستگاه‌های اجرایی، این واحدها به صاحبان آنها تحویل شود.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس همچنین از ساخت مجموعه‌های مسکونی در سایر شهرستان‌های استان فارس اشاره و اضافه کرد: کار واگذاری واحدهای مسکونی خیرساز در شهرستان‌ نی‌ریز آغاز شده است.

وی با یادآوری اینکه برای واگذاری واحدهای احداثشده در شهرستان داراب، منتظر تکمیل کار واگذاری انشعاب‌ آب و برق و گاز و دریافت پایان کار شهرداری هستیم، خاطرنشان کرد: در شهرستان نی‌ریز ۲۸ واحد مسکونی خیرساز و در شهرستان داراب نیز ۴۰ واحد مسکونی خیرساز ایجاد شده و آماده واگذاری است.

ارجمندی از همکاری و مساعدت مدیران و مجموعه‌های آب، برق، گاز و همچنین شهرداری در شهرهای داراب و نی‌ریز قدردانی کرد و گفت: در شهرستان سروستان نیز ۳۶ واحد مسکونی آماده واگذاری شده و صدور دفترچه اقساط بانک مسکن در شرف انجام است و به‌زودی کار واگذاری آغاز می‌شود.

وی کل اعتبارات صرف شده برای ساخت ۶۳۲ واحد مسکونی خیرساز در شهرهای صدرا، داراب، نی‌ریز و سروستان را ۲۸ میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: ۱۵ میلیارد تومان از محل اعطای تسهیلات بانک مسکن و مابقی اعتبارات از محل مشارکت خیرین مسکن‌ساز استان فارس و همچنین سهم آورده متقاضیان تامین و پرداخت شده است.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس با تصریح اینکه این انجمن قادر به پذیرش انفرادی متقاضیان دریافت مسکن نیست، ازمسوولین موسسه‌های خیریه دارای مجور رسمی درخواست کرد تا با مراجعه به انجمن و ارائه درخواست نسبت به تهیه سرپناه جهت افراد تحت پوشش خود با استفاده از امکانات دولتی اقدام کرده و به جمع خیرین مسکن‌ساز استان بپیوندند.

ارجمندی گفت: ساخت بیش از دو هزار واحد مسکونی جدید در دستور کار قرار دارد و با توافق وزیر راه و شهرسازی این انجمن قادر است نیاز خیرین را در بخش دریافت زمین رایگان، انشعابات رایگان، تهیه نقشه و نظارت رایگان تامین کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز