خبرگزاری کار ایران

از سوی مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس؛

۸ اولویت مهم پژوهشی تبلیغات اسلامی فارس اعلام شد

کد خبر : ۲۰۵۵۷۲

در راستای ایجاد زیر ساخت مناسب برای حرکت دانش بنیان و نیل به توسعه پایدار، با توجه به نامه ارسالی از استانداری فارس، اولویت های پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس مشتمل بر هشت عنوان اعلام شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در حاشیه بررسی طرح‌های پژوهشی از اعلام اولویتهای پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس مشتمل بر ۸ عنوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حجت‌الاسلام سیدولی الله محمودی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: در راستای ایجاد زیر ساخت مناسب برای حرکت دانش بنیان و نیل به توسعه پایدار، با توجه به نامه ارسالی از استانداری فارس، اولویت‌های پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس مشتمل بر هشت عنوان اعلام شد.

وی افزود: از جمله این اولویت‌ها، ارزیابی کارکردهای هیئات مذهبی و آسیب‌شناسی عملکرد آن‌ها، بررسی میزان رضایتمندی والدین و معلمین مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، همچنین بررسی میزان تاثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی بر دینداری جوانان شهر شیراز، بررسی میزان اثربخشی دوره‌های آموزش تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی اضافه کرد: از دیگر این اولویت‌ها، ارزیابی میزان پذیرش پوشش رسمی کشور(حجاب بانوان) در شهر شیراز و عوامل مرتبط با آن، بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شیراز نسبت به فرقه وهابیت، ارزیابی اثربخشی تبلیغ مبلغین اعزامی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در ماه محرم در شهر شیراز، شناسایی رویکردهای نوین در تحقق شعار امر به معروف و نهی از منکر متناسب با شرایط روز جامعه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس در پایان از علاقمندان خواست پیشنهادهی پژوهشی خود را هرچه سریع‌تر به آدرس میدان امام حسین(ع)، اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، واحد پژوهش ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز