خبرگزاری کار ایران

در دیدار نماینده و فرماندار سپیدان با مدیرعامل هلال احمر فارس مطرح شد؛

تاکید بر آغاز احداثپایگاه امداد جاده ای دالین

کد خبر : ۲۰۴۹۶۰

شهرستان سپیدان از لحاظ وضعیت جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی در تابستان و زمستان شرایط ویژه‌ای در سطح استان فارس دارد و تدابیر فوق العاده‌ای را در زمینه امدادرسانی به حوادثاحتمالی اقتضا می‌کند.

در دیدار نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس، بر آغاز هر چه سریع‌تر احداثپایگاه امداد و نجات بین شهری دالین در محور مواصلاتی شیراز – سپیدان تاکید شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس، مدیرعامل جمعیت استان در این جلسه از سپیدان به عنوان یک شهرستان مستعد و برخوردار از جاذبه‌های گردشگری فراوان یاد کرد و گفت: شهرستان سپیدان از لحاظ وضعیت جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی در تابستان و زمستان شرایط ویژه‌ای در سطح استان فارس دارد و تدابیر فوق العاده‌ای را در زمینه امدادرسانی به حوادثاحتمالی اقتضا می‌کند.

فیض اله جعفری با بیان اینکه رایزنی‌هایی با جمعیت هلال احمر مرکز برای احداثپایگاه امداد و نجات بین شهری دالین در محور شیراز - سپیدان انجام شده است، اظهار داشت: براساس سیاست سازمان امداد و نجات، اعتبار احداثپایگاه‌های امداد جاده‌ای را باید استانداری و فرمانداری شهرستان مربوطه تامین نماید و جمعیت هلال احمر پس از راه اندازی پایگاه، وظیفه مدیریت و ادارهٔ پایگاه را بر عهده خواهد داشت.

سیدعنایت اله هاشمی، نماینده سپیدان، نیز در این جلسه از ابتکار مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس در زمینه تشکیل کمیته مشورتی و استفاده از تجارب مدیران عامل اسبق این جمعیت، استقبال کرد و از همراهی و مشارکت فرمانداری سپیدان با جمعیت فارس برای احداثپایگاه دالین خبر داد.

همچنین فرماندار سپیدان با قدردانی از مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس در زمینه اختصاص نیروی انسانی مورد نیاز جمعیت سپیدان و تعریف ساز و کار همکاری امدادگران در حوادثآتش سوزی سطح شهرستان، گفت: امسال ۸۰ میلیون تومان از محل ماده ۱۸۰ برای آغاز عملیات عمرانی پایگاه امداد جاده‌ای دالین اختصاص یافته است و در صورت ساخت فونداسیون، فرمانداری سپیدان برای اتمام پروژه همکاری لازم را خواهد داشت.

صمدنژاد افزود: با توجه به برف گیر بودن محورهای مواصلاتی و مناطق مختلف شهرستان سپیدان در فصل سرما، جمعیت هلال احمر این شهرستان نیاز به یک دستگاه خودروی امدادی دارد که قابلیت حرکت سریع در مناطق برف پوش را داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز