خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید دانشگاه جهرم معرفی شد

کد خبر : ۱۹۹۹۵۶

در نظام اسلامی، قبول مسئولیت و خود مسئولیت یک امانت الهی است و تلاش من بر این است در این آزمون الهی سربلند باشم.

در جلسه شورای اداری دانشگاه جهرم، سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جهرم، در این جلسه دکتر غلامرضا رحیمی سرپرست جدید دانشگاه دولتی جهرم ضمن تبریک هفته دولت و تشکر از اعتماد وزارت علوم جهت انتصاب خود گفت: در نظام اسلامی، قبول مسئولیت و خود مسئولیت یک امانت الهی است و تلاش من بر این است در این آزمون الهی سربلند باشم.

وی ضمن تشکر از کارکنان مجموعه دانشگاه جهت حضور در جلسه افزود: از امروز تلاش می کنیم با هماهنگی و همکاری همه اعضای هیأت علمی، مدیران وکارکنان دانشگاه جهرم در جهت پیشرفت این دانشگاه تلاش کنیم.

وی تدوین برنامه کوتاه مدت و بلند مدت توسعه دانشگاه را اولویت کار خویش اعلام کرد و افزود: امیدواریم هر چه سریعتر با تدوین این برنامه و هدفگذاری اولویت ها، همه با هم در مسیر توسعه دانشگاه همگام شویم.

وزیر سابق علوم ۲۸ مردادماه ۱۳۹۳ در حکمی دکتر غلامرضا رحیمی را به‌عنوان سرپرست دانشگاه جهرم منصوب کرد.

در حکم انتصاب دکتر رحیمی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه جهرم منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه جهرم را برپایه قوانین، سیاست ها وبرنامه های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا کنید.

دکتر رحیمی پیش از این، سمت های مدیر امور فرهنگی دانشگاه ایلام، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ایلام، عضو شورای پژوهشی دانشگاه ایلام، مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه ایلام و مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه جهرم را برعهده داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز