خبرگزاری کار ایران

معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان استان فارس:

باید از ظرفیت ورزش برای توسعه استان استفاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۵۸۱

با توجه به نگاه ویژه استاندار فارس به مقوله ورزش، باید از فضای کنونی برای توسعه زیر ساخت های موجود استفاده کنیم.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: با توجه به نگاه ویژه استاندار فارس به مقوله ورزش باید از فضای کنونی برای توسعه زیر ساخت های موجود استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، وحید رجایی که در حاشیه ملاقات رییس فدراسیون سوار کاری با معاون برنامه ریزی استانداری فارس سخن می گفت، افزود: مجموعه ورزش و جوانان استان با تعامل و هماهنگی که با مدیران استانی دارد می تواند بسیاری از دغدغه های موجود پیرامون توسعه، خصوصا در بحثاشتغال و صنعت توریسم را مرتفع سازد.

وی باابراز امیداواری از اینکه دیدار هیات رییسه هیات سواری کاری استان همراه با رییس فدراسیون این ورزش با معاون برنامه ریزی استانداری فارس باب خیری برای حل مشکلات موجود در ورزش استان باشد، افزود: توسعه ورزش یکی از شاخص های توسعه هر جامعه ای است که می توان در فارس و با نگاه مثبت مدیران ارشد آن به تحقق آن امیدواربود.

رجایی در پایان به بحثدهکده المپیک شیراز اشاره کرد و افزود: متاسفانه مصوبه سفر استانی دولت قبل در خصوص واگذاری ۳۳۰ هکتار زمین جهت ساخت و تجهیز دهکده المپیک شیراز اجرایی نشده و در گذشته بخشی از این زمین از اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان خارج شده که امیدواریم بارایزنی های انجام شده و حمایت استاندار فارس این مشکل بر طرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز