خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هلال احمر فارس در هفته دولت؛

افتتاح چهار طرح عمرانی در استان فارس

کد خبر : ۱۹۶۷۲۰

انبارهای امدادی گراش، خنج و ارسنجان هر کدام با ۶۰۰ مترمربع زیر بنا به عنوان انبار مرکزی این شعب و نیز انبار امدادی نی ریز با زیر بنای ۱۴۴۰ مترمربع به عنوان انبار مرکزی و چند منظوره این جمعیت، در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان فارس در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در شیراز، برنامه‌های این جمعیت در هفته دولت را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، فیض اله جعفری، امروز سه شنبه، ۲۸ مرداد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، به افتتاح و بهره برداری از چهار پروژه عمرانی جمعیت هلال احمر فارس در این هفته اشاره کرد و یادآور شد: انبارهای امدادی گراش، خنج و ارسنجان هر کدام با ۶۰۰ مترمربع زیر بنا به عنوان انبار مرکزی این شعب و نیز انبار امدادی نی ریز با زیر بنای ۱۴۴۰ مترمربع به عنوان انبار مرکزی و چند منظوره این جمعیت، در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

جعفری زمان آغاز احداثانبارهای امدادی گراش، خنج و ارسنجان را سال ۹۱ و انبار امدادی نی ریز را سال ۸۸ اعلام کرد و گفت: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان هزینه شده است.

وی همچنین از ویزیت رایگان پزشک عمومی و فرانشیز رایگان خدمات فیزیوتراپی در درمانگاه هلال شیراز واقع در دروازه کازرون خبر داد و اضافه کرد: خدمات یاد شده همزمان با ۴ شهریورماه «روز کارمند»، در مرکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر فارس به مراجعین و متقاضیان به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز