خبرگزاری کار ایران

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان فارس:

۱۴۴۸طرح قرآنی با محوریت سبک‌ زندگی دینی اجرا می شود

کد خبر : ۱۸۱۸۴۷

کانون‌های مساجد فارس در ایام ماه مبارک رمضان میزبان بیش از یک هزار و ۸۰ نفر از میهمانان ضیافت الهی است.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان فارس گفت: طرح " ۳۰ روز، ۳۰ حدیث" همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در سطح استان فارس اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقا دبیر خانه کانون های فرهنگی مساجد فارس، حجت‌الاسلام غلامحسین نیازی گفت: کانون‌های مساجد فارس در ایام ماه مبارک رمضان میزبان بیش از یک هزار و ۸۰ نفر از میهمانان ضیافت الهی است.

این مقام روحانی با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک مساجد غبارروبی و عطرافشانی شده و فضاسازی مناسب با نصب پلاکارد، بنر و استندهای مختلف حاوی پیام‌های قرآنی و احادیثمعتبر، انجام شده است، گفت: طرح قرآنی ۱۴۴۸ با محوریت سبک زندگی دینی در ایام ماه رمضان در کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد فارس اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: ختم قرآن با برپایی حلقه‌های قرآنی در مساجد، دوره‌های آموزشی روانخوانی و روخوانی و دوره‌های تدبر در قرآن گروهی از دیگر برنامه‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان کانون‌های مساجد فارس است.

به گفته این مقام مسئول برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مساجد همراه با سفره‌های افطاری و اکرام ایتام، بیان احکام توسط امام جماعت مساجد با موضوعات روزه، مسافر، غسل، مسجد، وضو و تفسیر فرازهایی از دعای ابو حمزه ثمالی و جوشن کبیر با توجه به مضامین بلند این ادعیه و سخنرانی سبک زندگی طبق آیات قرآنی، مشاوره دینی توسط امام جماعت مساجد، برپایی نمایشگاه دستاورد قرآنی نمازگزاران و فرزندان آنها نظیر خوشنویسی، نقاشی، دل نوشته‌هایی با موضوعات دینی و قرآنی و اهل بیت(ع) از جمله برنامه‌های تدوین شده برای ماه مبارک رمضان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز