خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار شیراز:

توسعه تحزب و تشکل در دولت یازدهم بر مبنای تعقل است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۳۸۱

به عنوان مدیر مرتبط در این حوزه اعلام می کنم که درب فرمانداری شیراز به روی تمام علاقمندان به کارهای تشکیلاتی در حوزه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باز بوده و از همه جوانها دعوت می کنیم که برای گرفتن مجوز جهت فعالیت های خود به این حوزه مراجعه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری شیراز گفت: تمامی گروه ها و احزاب قانونی با هر نگاه و عقیده ای در چار چوب قوانین نظام اسلامی حق دارند در جامعه فعالیت کند.


به گزارش خبرنگارایلنا ازشیراز؛ زین العابدین نیک مرام بابیان این مطلب که فرمانداری شیراز تشکل ها را چشم بینای خود می داند و از همه گروه ها و تشکل ها بدون نگاه به تفکرشان به شرط التزام به نظام و دوری از افراط حمایت خواهد کرد، افزود: به عنوان مدیر مرتبط در این حوزه اعلام می کنم که درب فرمانداری شیراز به روی تمام علاقمندان به کارهای تشکیلاتی در حوزه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باز بوده و از همه جوان ها دعوت می کنیم که برای گرفتن مجوز جهت فعالیت های خود به این حوزه مراجعه کنند.


دبیر شورای تامین شیراز افزود: هر جامعه برای نیل به آرمان های بزرگ و رسیدن به اهداف پایدار سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خود چاره ای جز تشکل و تحزب ندارد. چرا که ریشه و پایه هر تشکیلات نظم بوده و نظم باعثسرعت بخشیدن به حرکت جامعه به سوی اهداف از پیش تعیین شده خواهد شد.


وی افزود: گسترش مشارکت مردمی و اتحاد ملی، مدیریت منازعات و جامعه‏پذیری سیاسی و از همه مهمتر تلاش برای بالابردن آستانه تحمل اقشار مختلف در نقدپذیری که یکی از شاخصه های پیشرفت جامعه می باشد از جمله کارکرد های تشکل ها است.


معاون فرماندار شیرازبا بی بدیل خواندن فرصت فعالیت های سیاسی واجتماعی در دولت یازدهم گفت: گفتمان اعتدال بهترین بستر برای حضور و شنیده شدن نظرات مختلف در جامعه است. امروز پشتیبان تمام گروه ها و احزاب شخص ریاست محترم جمهور می باشد و تشکل ها هم باید از این فرصت به دست آماده کمال استفاده را ببرند.


نیک مرام ادامه داد: به افراد علاقه مند به حضور در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی توصیه می کنم ضمن ثبت تشکل برابر با قانون ماده ۱۰ احزاب، درخواست برگزاری همایشهاو برنامه های عمومی خود را یک هفته قبل از مراسم جهت رسیدگی و اخذ مجوز به این حوزه تسلیم کنند.


وی در پایان ضمن تقدیر از فعالان حوزه سیاسی و اجتماعی که در چارچوب قانون فعالیت های پر ثمری در سومین حرم اهل بیت داشته اند گفت: ازتمامی عزیزان خصوصا جوانانی که در عرصه سیاسی واجتماعی فعال می باشند دعوت می کنیم تا ضمن برقراری ارتباط بیشتر وحضور در این حوزه با نظرات، پیشنهاد و انتقادات خود، ما را درپویاسازی فعالیت های سیاسی و اجتماعی در شهر شیراز یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز