خبرگزاری کار ایران

با حضور افسران ارشد نیروی انتطامی در فارس انجام شد:

آغاز به‌کار رسمی قرارگاه کاهش و مهار سرقت در فرماندهی انتظامی فارس

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۲۷

برای رسیدن به جامعه ای مطلوب باید تلاش کنیم تا هزینه های ارتکاب به جرم را تاحد امکان افزایش دهیم.

قرارگاه کاهش و مهار سرقت در فرماندهی انتظامی فارس به صورت رسمی افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، فرمانده انتظامی استان فارس پیش از ظهر امروز شنبه سوم خرداد، در آیین افتتاح رسمی قرارگاه با اشاره راه اندازی این قرارگاه توسط استان فارس به عنوان اولین استان کشور گفت: برای رسیدن به جامعه‌ای مطلوب باید تلاش کنیم تا هزینه‌های ارتکاب به جرم را تاحد امکان افزایش دهیم.
سردار سرتیپ سیروس سجادیان، به دستور سردار احمدی مقدم مبنی بر ایجاد این قرارگاه‌ها در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به این موضوع، از امروز رسما قرارگاه مهار و کاهش سرقت در استان فارس نیز راه‌اندازی می‌شود.

سجادیان خاطرنشان کرد: این قرارگاه در ۶ کلانتری از کلانتری‌های ۲۲‌گانه شیراز و شش شهرستان، داراب، فسا، مرودشت، جهرم، نورآباد و کازرون راه‌اندازی خواهد شد.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه طی پنج ماه اخیر از دی‌ماه سال ۹۲ تاکنون با راه‌اندازی قرارگاه مهار و کاهش سرقت در شیراز شاهد کاهش ۲۶ درصدی سرقت به‌شکل میانگین در سطح حوزه‌های استحفاظی کلانتری‌های شش‌گانه مجری طرح بودیم، خاطرنشان کرد: اگر سایر عوامل برون‌سازمانی نیز که عوامل متعددی را شامل می‌شود، همراه شوند، می‌توان این میزان کاهش را به ۸۰ درصد هم رساند.

وی با بیان اینکه در سطح استان فارس بالغ بر ۷۴ درصد جرایم در شیراز و مابقی در سطح شهرستان‌ها حادثمی‌شود، گفت: در ایجاد این قرارگاه‌ها، هدف مدیریت و مهار سرقت است، که منجر به افزایش امنیت و احساس امنیت خواهد شد، زیرا مردم سرمایه‌اجتماعی هستند و باید اعتماد آنان به پلیس هر روز بیشتر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز