خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز:

توسعه شیراز بدون توجه به حاشیه آن میسر نیست

کد خبر : ۱۷۰۵۰۲

نمی‌شود سرمان را زیر بیاندازیم و بدون توجه به اطراف شهر کار کنیم و به توسعه و آبادانی شهرها و روستاهای پیرامونی بی‌اعتنا یا کم‌توجه باشیم.

شهردار شیراز با بیان اینکه برای ساخت کلانشهر شیراز باید فارس را دید، گفت: نمی‌شود سرمان را زیر بیاندازیم و بدون توجه به اطراف شهر کار کنیم و به توسعه و آبادانی شهر‌ها و روستاهای پیرامونی بی‌اعتنا یا کم‌توجه باشیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، پاک فطرت ادامه داد: حریم شهر شیراز را چندین برابر محدوده قانونی آن می‌دانیم زیرا اعتقاد داریم اتفاقات شهر‌ها و روستاهای اطراف بر کلانشهر شیراز تأثیر مستقیم و غیرمستقیم بسیاری دارد.
وی در بخش دیگر از سخنانش از اقدامات صورت گرفته در شهرداری شیراز به ویژه در حوزه‌های فنی و عمرانی سخن گفت و اظهار داشت: با الکترونیکی شدن سهمیه‌های نظارتی مهندسان، بحثنارضایتی مهندسان جمع شده است.
شهردار شیراز افزود: مهندسان استان را باید درگیر کار‌ها و پروژه‌های بزرگ کرد تا خودباوری در وجود آن‌ها نهادینه شود و در صورت قرار گرفتن در پست‌های مدیریتی با جزئیات و روند کار آشنا باشند.
پاک فطرت از آمادگی شهرداری شیراز برای انتقال تجارب و کمک‌های فنی و فکری به شهرداری‌های استان خبر داد و گفت: استمرار جلسات و نشست‌های شهرداران استان با مجموعه شهرداری شیراز مورد تأکید ما است و این رویکرد را به جِد دنبال می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز