خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر و امید در شهرستان لامرد خبرداد:

برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی و توسعه فرهنگی با حضور حسین مرعشی

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۷۳

با توجه به روند توسعه صنعتی و اقتصادی منطقه، حمایت از برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در راستای توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای توسعه اشتغال و کارآفرینی این همایش در شهرستان لامرد برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر و امید از برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی و توسعه فرهنگی با سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در شهرستان لامرد خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، عبدالرضا منصوری ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به روند توسعه صنعتی و اقتصادی منطقه، حمایت از برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در راستای توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای توسعه اشتغال و کارآفرینی این همایش در شهرستان لامرد برگزار می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر لزوم توجه به مباحثاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در سال جاری بیان داشت: همایش اقتصاد مقاومتی و توسعه فرهنگی روز ششم خرداد توسط شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر و امید و با سخنرانی سید حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی و معاون رییس دولت اصلاحات برگزار خواهد شد.

عبدالرضا منصوری با اشاره به حضور نخبگان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی در این همایش به برگزاری این همایش در آستانه ۲۴ خرداد و اولین سالروز خلق حماسهٔ سیاسی و انتخاب دولت تدبیر و امید اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد برگزاری چنین همایش‌هایی در روند رو به رشد و توسعهٔ شهرستانی نقش موثری خواهند داشت.

این همایش در عصر روزسه شنبه(ششم خردادماه) در سالن اجتماعات معلم شهر لامرد برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز