خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم:

اجرای طرح تحول سلامت موجب ارتقای مدیریت اقتصادی بیمارستانها می گردد

کد خبر : ۱۶۹۲۶۱

مشکلات مربوط به سیستم HIS در دست بررسی است و به زودی با انعقاد قرارداد جدید شاهد افزایش کیفیت این سیستم خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: اجرای طرح تحول سلامت موجب ارتقای مدیریت اقتصادی بیمارستانها می گردد.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، رحیم رئوفی در جلسه بررسی نحوه اجرای برنامه تحول نظام سلامت در بیمارستان پیمانیه جهرم ضمن تاکید بر تشکیل کمیته فنی تجهیزات پزشکی و دارو در بیمارستانها اظهار داشت: در خواست های مربوط به داروها و تجهیزات و لوازم پزشکی حتما در این کمیته بررسی شود و دلایل درخواست ها مشخص شود تا از هدر رفت منابع بیمارستان جلوگیری شده و در نهایت شاهد ارتقاء مدیریت اقتصادی بیمارستان ها باشیم.

رئیس ستاد تحول سلامت جهرم بیان کرد: مشکلات مربوط به سیستم HIS در دست بررسی است و به زودی با انعقاد قرارداد جدید شاهد افزایش کیفیت این سیستم خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اهمیت توزیع صحیح نیروهای انسانی در بخش درمان اظهار کرد: در زمینه توزیع پرسنل خدمات در هر دو بیمارستان جهرم مشکلاتی موجود است و مقرر شده در این زمینه اقدامات موثری صورت گیرد.

در این جلسه با حضور معاونین درمان و غذا و داروی دانشگاه و مدیران بیمارستان پیمانیه جهرم مسائل و مشکلات برنامه تحول نظام سلامت مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز