خبرگزاری کار ایران

هشدار عضو شورای اسلامی شهر شیراز؛

بهار نارنج و پالوده شیراز در حال ثبت شدن به نام دیگر استان های کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۵۷۵

زمانیکه مسئولین استان فارس و شهر شیراز با خیال راحت نشسته بودند مسئولین کشور استرالیا و شهر ملبورن فعالیت گسترده ای داشتند و توانستند رتبه دومین شهر ادبی جهان را به خود اختصاص دهند.

عضو شورای شهر شیراز گفت: بهار نارنج و پالوده شیراز در حال ثبت شدن به نام دیگر استان‌هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، بهرام پارسایی که بعد از ظهرامروز دوشنبه در صحن علنی شورای شهر شیرازسخن می‌گفت با یاد آوری این موضوع که چند سال پیش شیراز در بین گزینه‌های دومین شهر ادبی جهان قرار گرفت اقزود: در آن زمان نیز عدم توجه مسئولین به این بحثباعثاز دست رفتن این فرصت شد.

وی تصریح کرد: زمانیکه مسئولین استان فارس و شهر شیراز با خیال راحت نشسته بودند مسئولین کشور استرالیا و شهر ملبورن فعالیت گسترده‌ای داشتند و توانستند رتبه دومین شهر ادبی جهان را به خود اختصاص دهند.

این عضو شورای شهر اسلامی برگزاری جشنواره نرگس را در دیگر شهر کشور یکی دیگر از مصادیق از دست رفتن فرصت‌ها در شیراز دانست و افزود: بهبهان در حال ثبت نرگس شیرازبنام خود است.

وی برگزاری جشنواره‌های متعدد با محوریت گل نرگس را سند این شهر برای رسیدن به این هدف عنوان کرد.

طالبان افزود: پالوده و بهار نارنج شیراز نیز در این وضعیت قرار دارد و اگر به این شکل ادامه پیدا کند و مسئولین استان و شهر شیراز برای داشته‌های خود تلاش نکنند دیگر چیزی برای جذب گردشگر نخواهیم داشت.

عضو شورای شهر شیرازدر بخش دیگری از نطق پیش از دستور خود با بیان اینکه نتوانستیم رتبه پزشکی کشور را برای خودمان نگه داریم یادآور شد: مازندران و مشهد جایگاه و رتبه گردشگری درمانی و سلامت را از شیراز گرفتند در حالیکه از گذشته تاکنون شیراز به عنوان قطب پزشکی مطرح بوده است.

پارسایی تاکید کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات بیکاری توجه به مباحثگردشگری است که اگر به این مهم توجه نشود بیکاری در استان فارس همچنان ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز