خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان مهر:

تبدیل شدن به عسلویه دوم برای مهر دور از ذهن نیست

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۳۵۴

این شهرستان هم شرایط جهانگردی و شرایط توریسم و توسعه صنعت توریسم را داراست و هم با ذخایر نفت وگازی که دارد می‌تواند بخش زیادی از مشکلات و نیازهای کشور را برطرف کند و به طور کلی آینده خیلی خوبی را می‌توان در این منطقه متصور بود.

فرماندار شهرستان مهر گفت: این شهرستان به واسطه منابع طبیعی و موقعیت جغرافیایی پتانسیل‌های خوبی جهت توسعه بخش گردشگری دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سیدمحمد موسوی که در جران بازدید مدیر کل میراثفرهنگی و گردشگری فارس از شهرستان لامرد سخن می‌گفت افزود: این شهرستان هم شرایط جهانگردی و شرایط توریسم و توسعه صنعت توریسم را داراست و هم با ذخایر نفت وگازی که دارد می‌تواند بخش زیادی از مشکلات و نیازهای کشور را برطرف کند و به طور کلی آینده خیلی خوبی را می‌توان در این منطقه متصور بود.
فرماندار شهرستان مهر خاطرنشان کرد: وجود بزرگ‌ترین پالایشگاه بزرگ گاز شیرین کشور؛ همجواری با صنایع بزرگ پارس جنوبی و عسلویه، مرزی بودن شهرستان و همجواری با استانهای هرمزگان و بوشهر و داشتن فاصله ۳۰ کیلومتری با دریا و … و همچنین حضور مستمر چندهزار نیروی کار از اقوام و نقاط مختلف کشور است و می‌توان از این قابلیت‌ها جهت معرفی گنجینه‌های تاریخی، فرهنگی و … استان فارس، استفاده کرد.
وی با بیان اینکه شهرستان در مسیر توسعه قرار گرفته است، عنوان کرد: اتفاقاتی در منطقه خواهد افتاد که روند توسعه سرعت بیشتری خواهد گرفت و تبدیل شدن به عسلویه دوم برای مهر دور از ذهن و دست نایافتنی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز