خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر شهرستانهای لامرد و مهر:

لازم است درلامرد میدانی به نام کارگر نامگذاری شود

کد خبر : ۱۶۶۵۸۹

با توجه به پیش رو داشتن شهری صنعتی و کارگری با احداثصنایع آلومنیوم، سایت انرژی بر و وجود مناطق گازی و شهرکهای صنعتی نیز لازم و ضروری است که یکی از میدان های شهر که تقاضای آن به شورا و شهرداری ارسال گردیده است را در جهت ارج نهادن به مقام کارگر و نهادینه کردن فرهنگ کار و کارگر به میدان کارگر نامگذاری شود.

مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری لامرد با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لامرد، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای خانه کارگر شهرستانهای لامرد و مهر و کارگران شهرداری این شهردر سالن اداره فرهنگ و ارشادلامرد برگزار گردید.

به گزارش خبرنگارایلناازشیراز، دبیر خانه کارگر شهرستانهای لامرد و مهر دراین مراسم با بیان این مطلب که در هر روزی که از کارگران تجلیل شود نیز همان روز را می توان روز کارگر دانست و افزود: نظافت و زیبایی شهر مدیون زحمت کارگران است و نیز امسال که برای سومین سال متوالی است از کارگران خدمات شهری شهر لامرد در دوره چهارم از آنان تجلیل بعمل می آید جا دارد از شهرداری و شورای اسلامی شهر دوره سوم و چهارم تقدیر و تشکرکنیم.

عبدالرضا روحی با تاکید بر اینکه برنامه تجلیل از کارگران خدمات شهری از شاخص ترین برنامه های ستاد بزرگداشت هفته کارگر کشور، استانها و شهرستانها می باشد بیان داشت: شهردار لامرد در ساماندهی کارگران بومی و غیربومی ابتدای میدان امام که اولین درخواست خانه کارگر از شهرداری دوره چهارم بود نیز مساعدت کرد و امیدواریم که هرچه سریعتر این موضوع به مرحله اجرا برسد.

وی با تقدیر و تشکر از شهرداری و شورای اسلامی شهر لامرد در حل مشکلات جامعه کارگری گفت:

دومین درخواست جامعه کارگری این شهرستان از شهرداری و شورای اسلامی شهر لامرد در خصوص زمین واگذاری به این تشکیلات است که لازم است با توجه به صنعتی شدن و الحاق فارس به خلیج فارس، هرچه سریعتر مراحل اداری واگذاری زمین به این تشکیلات انجام شود.

وی به تامین بودجه این طرح با تلاشهای نماینده شهرستانهای لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: تامین بودجه این طرح در حال پیگیری است.

دبیر خانه کارگر شهرستانهای لامرد و مهر در پایان با تاکید بر سومین درخواست جامعه کارگری از شهرداری و شورای اسلامی شهر لامرد افزود: با توجه به پیش رو داشتن شهری صنعتی و کارگری با احداثصنایع آلومنیوم، سایت انرژی بر و وجود مناطق گازی و شهرکهای صنعتی نیز لازم و ضروری است که یکی از میدان های شهر که تقاضای آن به شورا و شهرداری ارسال گردیده است را در جهت ارج نهادن به مقام کارگر و نهادینه کردن فرهنگ کار و کارگر به میدان کارگر نامگذاری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز