خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر شهرستانهای لامرد و مهر:

جامعه کارگری نیازمند مدیرانی با مدیریت جهادی است

کد خبر : ۱۵۸۱۲۹

دومین نشست کمیته تخصصی برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر شهرستان لامرد با حضور جمعی ازنمایندگان شرکتها و نهادهای فعال کارگری برگزار شد.

دومین نشست کمیته تخصصی برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر شهرستان لامرد با حضور جمعی از شرکتها و نهادهای فعال کارگری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازشیراز، در این نشست که در سالن اجتماعات اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لامرد برگزار شد، دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستانهای لامرد ومهر به ارائه گزارشی از روند برگزاری ستاد بزرگداشت هفته کارگر در این دو شهرستان صنعتی پرداخت.

عبدالرضا روحی گفت: هر ساله با اعلام برنامه ها از سوی ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر کشور نیز خانه کارگر شهرستانهای لامرد و مهر با تشکیل دبیرخانه ستاد به برگزاری هفته کارگر اقدام می کند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر شهرستانهای لامرد و مهر با تقدیر و تشکر از اعضای ستاد و گرامیداشت هفته کار و کارگر افزود: امسال بدلیل کمبود زمان و اجرای باشکوه برنامه های هفته کارگر و بدلیل دیدار کارگران با مقام معظم رهبری و شرکت در روز جهانی کارگر، برنامه های هفته کارگر این دو شهرستان از دوم اردیبهشت ماه آغاز می شود.

روحی افزود: این ستاد در دو شهرستان تشکیل و کمیته تخصصی ستاد بزرگداشت شهرستان مهر نیز در هفته آینده با حضور فرماندار و مسئولین نهادها و ارگانها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بیان داشت: مقام معظم رهبری همیشه تاکید کرده اند که یکی از این وظائف همین است که مشکلات جامعه‏ی کارگری کشور را جستجو کنند و آنها را برطرف کنند و عزم مدیران در هر نهاد و ارگانی را می طلبد که با مدیریت جهادی خود به رفع مشکلات و معضلات کارگران بپردازند.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستانهای لامرد ومهر به تشریح برنامه های هفته کارگر شهرستانهای لامرد و مهر پرداخت و گفت: اجرای برنامه های هفته کارگر بهانه‌ای است تا از کارگران عرصه تلاش و خدمت تجلیل شود.

وی خواستار همکاری اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر شهرستان لامرد در جهت برگزاری منظم و در شان کارگران و خانواده های آنان شد و تصریح کرد: از جمله مهمترین برنامه های هفته کارگر افتتاح اولین دوره مسابقات فوتسال کارگری، حضور دسته جمعی کارگران درگلزار شهدا و نماز عبادی سیاسی جمعه، دیدار با خانواده های شهید کارگر، برگزاری همایش تجلیل از کارگران خدمات شهری، دیدار نمایندگان کارگری با فرماندار و برگزاری جشن خانوادگی تجلیل از کارگران نمونه و همایش تجلیل از زنان کارآفرین شهرستانهای لامرد و مهر و همایش تجلیل از کارگران بسیجی می باشد.

شایان ذکر است، در پایان این نشست مرتضی عبداله زاده مسئول روابط عمومی ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستانهای لامرد و مهر به توجیه نمایندگان نهاد ها و ارگانها در رابطه با معرفی کارگران نمونه، عناوین برنامه ها و… پرداخت.

در پایان نیز برنامه های هفته کارگر شهرستان لامرد توسط ستاد بزرگداشت هفته کارگر که دبیرخانه آن نیز در خانه کارگر تشکیل شده بود به نمایندگان نهادها، ارگانها و شرکتهای فعال حاضر در جلسه ابلاغ گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز