خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام جهت دریافت یارانه نقدی تنها با حضور سرپرست خانوار تحت حمایت امکان‌پذیر است

کد خبر : ۱۵۷۸۹۶

ثبت نام از سرپرستان متقاضی یارانه نقدی در سال ۹۳ به طور همزمان از ۲۰ فروردین ماه جاری در سراسر کشور و بر اساس رقم سمت راست کد ملی سرپرست خانوار و از طریق سایت اینترنتی refahi. ir امکان پذیر است.

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با بیان اینکه سازمان هدفمندی یارانه‌ها کمیته امداد حضرت امام(ره) را یکی از پایگاه‌های ثبت نام متقاضیان مددجو اعلام کرده است، خاطر نشان کرد: ثبت نام برای دریافت یارانه‌ها تنها با حضور سرپرست خانوار تحت حمایت امکان پذیر است.

به گزارش ایلنا از شیراز، علی رضا دشتی گفت: ثبت نام از سرپرستان متقاضی یارانه نقدی در سال ۹۳ به طور همزمان از ۲۰ فروردین ماه جاری در سراسر کشور و بر اساس رقم سمت راست کد ملی سرپرست خانوار و از طریق سایت اینترنتی refahi. ir امکان پذیراست.

وی افزود: با توجه به اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد به سبب قرار گرفتن در پائین‌ترین دهک‌های درآمدی، از مشمولین حائز اولویت بالا در برخورداری از یارانه نقدی به شمار می‌آینداز سرپرستان خانواده‌های تحت حمایت درخواست کرد در وهله اول و در صورت دسترسی به اینترنت در منازل خود و همچنین صرفه جویی در زمان از مراجعه حضوری خود داری کنند.

دشتی با تاکید بر آمادگی مددکاران این نهاد جهت ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه در دفا‌تر کمیته امداد سراسر استان اظهار داشت: آن دسته از سرپرستان خانواری که در منزل موفق به ثبت نام نشدند بایدباحضور در دفا‌تر کمیته امداد سراسر استان اقدام به ثبت نام نمایند و در صورت بروز هر گونه مشکل به مددکار مربوطه در دفا‌تر مستقر در کمیته امداد مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز