خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر لامرد و مهر:

خانه کارگر و اتحادیه زنان لامرد و مهر برای حمایت از کارآفرینان آمادگی کامل دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۲۰۴

این کارگاه کوچک در ایجاد کارآفرینی و اشتغال دارای اهمیت بالایی است و خلاقیت و پشتکار شما و زنان کارگری که در این مجموعه فعالیت دارند ستودنی است.

شیراز - ایلنا: دبیر خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر شرکت تعاونی پارت کارآفرین فارس نمونه بارز کارآفرینی در شهرستان مهر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، عبدالرضا روحی در بازدیدی که به همراه هیات اجرایی خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر از تولیدی پوشاک طراحان شهر گله دار انجام شد افزود: این کارگاه کوچک در ایجاد کارآفرینی و اشتغال دارای اهمیت بالایی است و خلاقیت و پشتکار شما و زنان کارگری که در این مجموعه فعالیت دارند ستودنی است.

وی با توجه به اینکه تحقق کارآفرینی و اشتغال در این منطقه نیز تحقق اقتصاد مقاومتی را در پی خواهد داشت، اضافه نمود: مجموعه خانه کارگر و اتحادیه زنان در ایجاد و گسترش کارآفرینی در کل منطقه آمادگی کامل را در حمایت از کارآفرینان دارد و از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید.

مدیرعامل تعاونی پارت کار آفرین فارس که در قالب یک کارگاه تولیدی در شهر گله دار در حال فعالیت است نیز گفت: این مجموعه را در سال ۸۶ پس از اتمام تحصیل در رشته طراحی و دوخت با دریافت ۲۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۲۸ درصد راه اندازی کردم و تا کنون با اشتغالزایی ۵ نفر در کارگاهی کوچک در حال فعالیت هستیم.

امیری با اشاره به کالاهای تولیدی در این کارگاه افزود: هم اکنون در این کارگاه کوچک تولیدی با ۶ چرخ خیاطی و سرمایه‌ای حدود ده میلیون تومان، محصولاتی همچون مانتوهای مدارس ومجالس، روسری، چادر‌های ملی، کیف‌های چرم، گلیم‌ها و انواع لباس مردانه جهت شرکت‌ها و ادارات با طراحی‌های ایرانی تولید می‌شوند.

در ادامه این بازدید مدیر کارگاه تولیدی پوشاک طراحان نیزبا اشاره به طرح گسترش کارگاه افزود: با تلاش‌های فراوان در شهرستان مهر هنوز موفق به دریافت تسهیلات نشده‌ایم و با حمایت مسئولین و دریافت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات می‌توانیم با اشتغالزایی ۴۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و مستعضعف این شهر و منطقه را پوشش دهیم.

وی با اشاره به توانمندی‌های زنان کارآفرین شهر گله دار، اضافه نمود: طی این چند ساله در این کارگاه حدود۲۵۰ نفر از بانوان در رشته‌های خیاطی و تولید پوشاک، آموزش‌هایی را گذرانده‌اند و ۸۰ نفر از آنان مدارکی را از میراثفرهنگی دریافت نموده‌اند و آماده کار در این کارگاه می‌باشند و با گسترش این کارگاه می‌توانند مشغول به کار شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز