خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره) استان فارس:

جشن نیکوکاری از فردا در فارس آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۹۲۰

جشنواره نیکوکاری، از فردا همزمان با کشور در ۵ هزار و ۵۳۰ پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان فارس نیز آغاز خواهد شد.

شیراز - ایلنا: دیر کل کمیتهٔ امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: جشنواره نیکوکاری، از فردا همزمان با کشور در ۵ هزار و ۵۳۰ پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان فارس نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علی االله یاری ظهر امروز سه شنبه ۱۳اسفندماه در یک کنفرانس خبری با اشاره به اینکه در سطح شیراز ۱۱۰۰ پایگاه کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشنوارهٔ نیکوکاری را برعهده دارند، گفت: این جشن تا روز جمعه ۱۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی تعداد پایگاه‌های برگزاری جشن نیکو کاری را در سطح استان را ۵ هزار و ۵۳۰ پایگاه عنوان کرد و افزود: از این تعداد، ۳۰۰ پایگاه به صورت ثابت و ۲۶۰ پایگاه سیار کمیته امداد، ۴ هزار و ۱۰۰ پایگاه در مدارس، ۱۴۰ پایگاه توسط خیریه‌ها، ۶۰ پایگاه توسط مراکز نیکوکاری کمیته امداد و ۶۷۰ پایگاه در مساجد راه‌اندازی شده است.

مدیر کل کمیتهٔ امداد فارس با بیان این مطلب که طی ۵ سال اخیر همه‌ساله شاهد رشد کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در استان فارس بوده‌ایم افزود: این اتفاق نشان‌دهنده توجه مردم به محرومان و اعتمادشان به کمیته امداد است.

جشنواره نیکوکاری و امسال هم ۷۵ میلیارد تومان طی ۱۱ ماه گذشته و در دیگر مناسبت‌ها و رویداد‌ها، از سوی مردم در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی، انجام شده است.

مدیر کل کمیتهٔ امداد امام خمینی(ره) فارس خاطرنشان کرد: از میزان ۷۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی، ۱۳ میلیارد زکات، ۱۰.۵ میلیارد تومان صدقه، ۱۴ میلیارد تومان طرح اکرام، ۵ میلیارد تومان اطعام و افطاری بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز