خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در دیدار با سازمان نظام مهندسی استان:

کار ناظر کمتر از کار طبیب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۲۴۸

سازه های ساختمانی در واقع ثروت ملی است که برای بقا و دوام آن باید تلاش کرد و در این را ستا نقش نظام مهندسی بسیار مشهود است.

شیراز - ایلنا: استاندار فارس گفت: سازه‌های ساختمانی در واقع ثروت ملی است که برای بقا و دوام آن باید تلاش کرد و در این را ستا نقش نظام مهندسی بسیار مشهود است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید محمد احمدی که ظهر امروز یکشنبه ۱۱ اسفند در دردیدار با اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان سخن می‌گفت، با اشاره به نقش این سازمان در افزایش کیفی و کمی فعالیت‌های عمرانی و اجرایی اظهار داشت: نظارت و ارزیابی مهندسان در فعالیت‌های عمرانی تاثیر ویژه‌ای بر افزایش ضریب ایمنی و طول عمر سازه‌های ساختمانی دارد.

وی با بیان اینکه نقش ناظران ساختمانی کمتر از نقش طبیب در جامعه نیست افزود: سازه‌های ساختمانی در واقع ثروت ملی است که برای بقا و دوام آن باید تلاش کرد و در این را ستا نقش نظام مهندسی بسیار مشهود است.

استاندار فارس توجه به امر آموزش و توسعه منابع اطلاعاتی را از راهکارهای موثر برای موفقیت بیشتر این بخش دانست و اظهار داشت: توجه به موضوع زلزله خیز بودن استان و ایمن سازی فعالیت‌های مرتبط از مهم‌ترین اموری است که باید برای آن برنامه ریزی انجام داد و در این خصوص به هماهنگی میان دستگاههای اجرایی نیاز مندیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز