خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد در دیدار با مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان فارس:

به اندازه تمام کارخانه‌های استان فارس صادارات داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۹۸۰

ظرفیت اسمی تولید سالانه این کارخانه یک میلیون تن در سال پیش بینی شده بود که تاکنون به یک میلیون و ۱۲۰ هزار تن رسیده و تا پایان امسال نیز همچنان افزایش می یابد.

شیراز - ایلنا: مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد گفت: ظرفیت اسمی تولید سالانه این کارخانه یک میلیون تن در سال پیش بینی شده بود که تاکنون به یک میلیون و ۱۲۰ هزار تن رسیده و تا پایان امسال نیز همچنان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز ابراهیم غلامزاده در حاشیه دیدار مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان فارس از کارخانه سیمان لامرد بیان داشت: صادرات این کارخانه نیز ۴۷۶ هزار تن است.

وی افزود: براساس این آمار به اندازه تمام کارخانه‌های استان صادرات داریم.

غلامزاده ادامه داد: عملیات اجرایی این کارخانه از سال ۸۵ با بهره‌گیری از توان متخصصان داخی و استفاده از به روز‌ترین ماشین آلات خط تولید دنیا آغاز شد و در سال ۹۱ به بهره برداری رسمی رسید.

وی با بیان اینکه هم اکنون این کارخانه تولیدات خود را به بازار داخل و خارج ارائه می‌کند بیان داشت: این کارخانه در راستای محرومیت زدایی در حال حاضر بالغ بر ۵۵۰ شغل ایجاد کرده که ۳۵۰ نفر آن کارکنان و مابقی در مجموعه معدن و در قالب نیروی خدماتی مشغول به کار هستند.

این صنعتگر تصریح کرد: با ارزیابی‌های صورت گرفته در واقع بیش از دو هزار شغل در کارخانه سیمان لامرد به طور غیرمستقیم برای لامردی‌ها ایجاد شده است.

غلامزاده گفت: در حالی امروز ادعای عملکرد خوب کارخانه را داریم که به عنوان واحد صنعتی نمونه صادراتی شناخته شده و بالا‌ترین راندمان تولید کلینکر را نیز دارا هستیم.

وی بیان داشت: با افتخار امروز عنوان می‌کنیم که کارخانه سیمان لامرد با سطح ایجاد اشتغالزایی بالا تاکنون یک پرونده در زمینه اختلافات کارگری نداشته که بخواهد در شورای حل اختلاف مطرح شود و در زمینه محرومیت زدایی نیز موفق بوده است.

مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد با بیان اینکه این کارخانه به طور رسمی از سال ۹۱ با اتصال به شبکه گاز تولید خود را آغاز کرده است افزود: در سال ۸۹ که برق و گاز این کارخانه وصل نبود و به صورت نیمه تمام افتتاح شد و این در حالی است که پروانه تولید کارخانه از سال ۸۹ صادر و در همین راستا نیز درخواست اصلاح پروانه بهره برداری این کارخانه را داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز