خبرگزاری کار ایران

آیت الله جنتی:

در صلاحیت یک عالم بی تفاوت به مسایل جاری کشوربایدشک کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۲۸۵

جامعه همیشه نیاز مبرم به اهل علم و مبلغان دینی دارد و علما وارثانبیا هستند و همان مسیر انبیا را طی می کنند.

ایلنا: دبیر شورای نگهبان گفت: یک عالم، فاضل و دست پرورده قرآن نمی تواند به مسایل جاری کشور بی تفاوت باشد و اگر بی تفاوت شد، در صلاحیت و علم خودش باید شک کند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " ازشیراز، آیت الله " احمدجنتی " که برای حضور در ششمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد فارس، بوشهر و هرمزگان به شیراز سفرکرده است، چهارشنبه شب در پایون فرودگاه ودر جمع خبرنگاران افزود: علما و فضلا نباید نسبت به مسائل کشور بی تفاوت باشند.

وی با اشاره به اولویت های مهم کشور تاکید کرد: باید با فسادهای جاری برخورد کنیم، امر به معروف و نهی از منکر کنیم، راه امام(ره) را مشخص و ادامه دهیم، ولایت فقیه را نهادینه کنیم، مقام معظم رهبری را بهتر از آن که می شناسند به مردم بشناسانیم، نقش ولایت فقیه را در نگهبانی و نگهداری از نظام اسلامی در جامعه و مبارزه با استکبار جهانی تبیین کنیم.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: جامعه همیشه نیاز مبرم به اهل علم و مبلغان دینی دارد و علما وارثانبیا هستند و همان مسیر انبیا را طی می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه جامعه مدرسین یادآور شد: جامعه مدرسین یک نهادی است که در انقلاب سهم بسیار بزرگی دارد، مسئولیت سنگینی را جامعه مدرسین و علما برعهده دارند که این اجلاسیه در این مسیر است و امیدواریم برکات و آثار خوبی داشته باشد.

آیت الله جنتی یادآور شد: جامعه مدرسین بسیار پر خیر و برکت است که از اول پیروزی انقلاب و قبل از انقلاب حضور پر خیر و برکتی در مسیر انقلاب و خط امام(ره) و نظام جمهوری اسلامی داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز