خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل کارخانه لاستیک سازی دنا در حاشیه بازدید استاندار فارس از کارخانه دنا:

عده‌ای سعی داشتند دنا را به سرنوشت مخابرات راه دور ایران دچار کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۱۷

حتی روزهای پرفراز و نشیب این کارخانه نیز نتوانست حرکت شتابان رزمندگان جبههٔ اقتصادی در این کارخانه را با اختلال همراه سازد. / امروز و در شرایطی که سرانه تولید و سرمایه گذاری و وضعیت کنونی تولید و صنعت در خورشان این استان پهناور نیست چرخ کارخانه دنا با عرق جبین و شرافت والای کارگران آن می‌چرخد.

شیراز - ایلنا: مدیر عامل و رئیس هیات مدیره کارخانه لاستیک‌ دناگفت: عده‌ای سعی داشتند دنا را به سرنوشت کارخانه مخابرات راه دور ایران(ITI) تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سیدمحمود پرهیزگارظهر امروز و در حاشیه بازدید استاندار فارس از کارخانه دنا افزود: حتی روزهای پرفراز و نشیب این کارخانه نیز نتوانست حرکت شتابان رزمندگان جبههٔ اقتصادی در این کارخانه را با اختلال همراه سازد. روزهایی که بدنبال واگذاری شرکت تولیدی لاستیک دنا به بخش خصوصی در سال ۱۳۷۳ و پس از فراز و نشیب بسیار، شاهد ثبات و تولید با حداکثر ظرفیت و کیفیت و همچنین شروع به ثمر رسیدن پروژه‌های توسعه نظیر توسعهٔ تایرهای رادیال سیمی، تسمه نقاله سیمی وتولیدآزمایشی تایرهای OTRبودیم.

وی ادامه داد: روزهایی که دست واسطه گران و دلالان مواد اولیه کوتاه شد و نتیجه آن خرید مواد اولیه مرغوب‌تر با قیمت مناسب‌تر بود.

مدیرعامل دنا افزود: تلاش‌هایی که حاصل آن درحوزه فروش به جلوگیری از واگذاری محصول به تعداد محدودی از نمایندگان عمده و توزیع گسترده‌تر در بین نمایندگان خرد‌تر ختم شد و منجر شد تا زمینهٔ سوء استفاده و انحصاری بودن فروش از بین رفته و زمینه توزیعی عادلانه‌تر و ایجاد پشتوانه مالی مناسب را برای شرکت فراهم شود.

پرهیزگار ادامه داد: امروز و در شرایطی که سرانه تولید و سرمایه گذاری و وضعیت کنونی تولید و صنعت در خورشان این استان پهناور نیست چرخ کارخانه دنا با عرق جبین و شرافت والای کارگران آن می‌چرخد. کارگرانی که مصداق واقعی فرمایش پیامبر عظیم الشان اسلام هستند که فرمود:((کسی که برای کسب درآمد حلال تلاش می‌کند، در واقع در راه خداوند قدم نهاده است»

وی بابیان این مطلب که در شرایطی که کارخانه با حداکثر توان خود در حال تولید است، بدهی ودیون بانکی همچون کابوسی برسر این مجموعه تولیدی سایه انداخته است، این کابوسی می‌تواند با درایت دولت محترم و استاندار فرهیخته فارس مدیریت شودو باعثشود تا خون تازه‌ای در شریان حیاتی کارخانه تبدیل شود.

مهلت گرفت از بانک‌های طلبکار و تقسیط بدهی‌های کارخانه به آن‌ها درخواست مدیر عامل کارخانه دنا بود وکه اعتقادداشت این فرصت دوباره به کارخانه می‌تواند دغدغه‌های بوجود آمده پیرامون ادامه حیات این کارخانه پر افتخار را مرتفع سازد.

وی که تولید انبوه لاستیک ایرانی را مدالی د انست که به سینه تک تک کارگران این کارخانه نصب شده است، افزود: کارگران این کارخانه از تمام توان خود برای سربلندی استان استفاده کرده و از جایگاه این صنعت دفاع کرده و می‌کنند.

پرهیزگار ادامه داد: تحقق موفقیت‌های این کارخانه در عرصه تولید و رسیدن به شرایط مطلوب کسب و کار با روحیه بسیجی تک تک پرسنل این کارخانه امکانپذیر شده است و درایت استاندار فارس در حل مشکلات این کارخانه می‌تواند، به حرکت توسعه مدارانه کارخانه دنا سرعت بیشتری بخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز