خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس:

مبنای اصلی توسعه، علم ودانش است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۳۳

مبنای اصلی توسعه، علم ودانش است و در اسلام هم به این موضوع تاکید ویژه شده است.

ایلنا: با حضورمعاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس وجمعی از مسئولان استان، چندین طرح عمرانی و آموزشی در نی ریز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از شیراز " ساسان تاجگردون " امروز در آیین افتتاح آموزشگاه خیر ساز حاج نعمت ا… مسروری نی ریز گفت: مبنای اصلی توسعه بحثعلم ودانش است و در اسلام هم به این موضوع تاکید ویژه شده است.

وی ادامه داد: توسعه علم ودانش یکی از خطوط مشهود توسعه می باشد که امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم حداکثر بهره برداری را برای ایران اسلامی داشته باشیم.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس همچنبین ضمن افتتاح مجتمع خدمات رفاهی بین راهی نی ریز، قطرویه با بیان اینکه یکی از برنامه های دولت و نظام توجه به زیر ساخت های توسعه است، افزود: چنین کارهایی ضمن ایجاد اشتغال و فضای اقتصادی موجب امید در مردم می شود.

همچنین معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس در سفر یک روزه به شهرستان نی ریز ضمن دیدار با آیت ا… فقیه امام جمعه نی ریز و تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر در باره مسائل ومشکلات استان و شهرستان نی ریز با ایشان گفتگو نمود.

بنابر این گزارش، مجتمع خدمات رفاهی بین راهی نی ریز - قطرویه در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰هزار متر مربع شامل جایگاه سوخت، غرفه تجاری، رستوران، خدمات خودروئی، پارکینگ، مسجد و فضای سبز با هزینه ای بالغ بر ۳میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در کیلومتر ۲۲ جاده نی ریز سیر جان احداثگردیده است.

همچنین طرح آب رسانی به شهر نی ریز با تجهیز دوحلقه چاه و۱۵۰۰متر طول خط انتقال با هزینه ای بالغ بر ۹۰۰میلیون تومان و آموزشگاه ۶کلاسه خیر ساز حاج نعمت ا… مسروری نی ریز در زمینی به مساحت ۱۵۵۰متر مربع با زیر بنای ۱۱۰۰مترمربع و هزینه ای بالغ بر ۸۰۰میلیون تومان از دیگر طرح هایی هستند که به بهره برداری رسیدند.

گلخانه برادران فاضلی از دیگر طرح های افتتاح شده می باشدکه در زمینی به مساحت ۵هزار متر مربع و با سرمایه گذاری ۳۶۰میلیون تومان احداثشده است. گردیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز