خبرگزاری کار ایران

در بیانیه شورای اصلاح طلبان رسانه های فارس عنوان شد؛

۲۲ بهمن نماد وحدت ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۶۶

۲۴ خردادامسال که عنیت بخشیدن به حماسه سیاسی مورد نظر رهبر انقلاب بود سرآغاززیبایی برای خلق صحنه هاو اتفاقات شگرف فرزندان برومند ایران زمین درسراسر گیتی نام گرفت.

شیراز - ایلنا: شورای اصلاح طلبان رسانه‌های فارس با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از عموم مردم این استان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این روز را نماد وحدت ملی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، در بیانیه این شورا آمده است: ۲۴ خرداد امسال که عنیت بخشیدن به حماسه سیاسی مورد نظر رهبر انقلاب بود سرآغاز زیبایی برای خلق صحنه هاو اتفاقات شگرف فرزندان برومند ایران زمین درسراسر گیتی نام گرفت.

سرآغازی که با تدبیر رییس جمهور محترم، امیدبه فردایی بهتر را درلایه‌های مختلف جامعه ایجاد کردتا مردم بزرگ و شریف ایران که بار‌ها و بار‌ها وفاداری خود رادرصحنه‌های مختلف به انقلاب اسلامی و این مرز پرگهر به اثبات رسانده‌اند، باحضور در جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب و همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه سیاسی سال ۹۲ را تکمیل کنند.

گرچه در طول تاریخ ۳۵ ساله انقلاب اسلامی و بواسطهٔ برخی خودخواهی‌ها، جانبداری از تمایلات جناحی و رواج یافتن برخی افکار شاهد رفتار‌های تفرقه انگیز بوده‌ایم، رفتارهای تفرقه آمیزی که باعثشده، انقلاب اسلامی دربرخی ادواراز برکت حضور پیش قراوالان بزرگ‌ترین رخدادسیاسی قرن درصفوف اول جامعه محروم باشد، اما راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال می‌تواندنقشه راهی برای تحقق واژه وحدت به معنی واقعی کلمه در کشور باشد.

دربخش دیگری از این بیانیه آمده است: بهمن ماه امسال می‌تواند در کنار پیروزی‌های عرصه سیاست خارجی فرزندان این مرزو بوم، عرصه به رخ کشیدن وحدت تمامی اقشارمختلف درقالب گروه‌ها، سلایق و نگرش‌های متفاوت سیاسی باشد.

وحدتی که یادآور سخنان گهر بار معمارکبیر انقلاب وشعارپرمحتوای انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است ونشان خواهد دادکه انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه مردم ایران با هرگونه سلیقه است.

شورای اصلاح طلبان رسانه‌های فارس، در بخش دیگری از بیانیه خود از تمامی فعالان عرصه رسانه با هر گرایش سیاسی و هرسلیقه‌ای درخواست کرده تا باثبت گوشه گوشه حماسه ۲۲ بهمن ۹۲ در دفترپرافتخارتاریخ انقلاب، به جهانیان ثابت کنند که یکپارچگی و همبستگی از اصول خدشه ناپذیرمردم ایران اسلامی دردفاع ازکیان و تمامیت ارضی میهن عزیزشان است.

این شورا ضمن دعوت مجدد از عموم مردم استان فارس برای حضور درراهپیمایی وحدت آفرین ۲۲ بهمن امسال ویادآوری و تکرارشعارهای ناب انقلاب، از تمامی نخبگان، فرهیختگان، گروه‌ها و سلایق سیاسی مختلف می‌خواهد تا با توجه بیش از پیش به نمادهای وحدت آفرین جامعه، زمینه را برای تحقق آرمان‌های سترگ انقلاب اسلامی فراهم کنندتا کشور درفضایی سرشارازوحدت و همبستگی ودرآغوش گرفتن همه دلسوزان نظام حرکت روبروجلو خود را شتاب بیشتری بخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز