خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

دولت یازدهم برای ادامه کار خود حمایت رسانه‌ها را لازم و ضروری می‌بیند

کد خبر : ۱۳۵۸۴۷

تلاش دولت یازدهم برای همراهی رسانه‌ها با اقدامات خود و تأسیس رسانه‌های حمایت‌کننده موضوع جدی است و این تلاش‌ها بایدبا شدت صورت پذیرد.

شیراز - ایلنا: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، با اعلام اینکه مردم می‌توانند از روز یکشنبه نسبت به دریافت باقی مانده مبالغ کارت‌های خرید بن نمایشگاه کتاب اقدام کنند، افزود: کسانی که در طول برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب فارس موفق به خریدکتاب نشده و یا در کارت‌های خود مبلغ باقیمانده دارند، می‌توانند تا پنجشنبه با مراجعه به سرپرستی بانک صادرات در خیابان زند شیراز، نسبت به دریافت آن اقدام کنند و بعد از این تاریخ در شیراز امکان برگشت فراهم نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، احمدرضا نداف ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: دولت یازدهم نیز مانند دیگر دولت‌ها حمایت رسانه‌های مختلف را برای ادامه کار خود لازم و ضروری می‌بیند و برای همین از اولین روزهای شروع به فعالیت نمایشگاه بین المللی کتاب فارس، توجه ویژه‌ای به تاسیس و تسخیر رسانه‌ها برای حمایت از فعالیت‌های مردمی و حضور اقشار جامعه داشته، که این رابطه دولت جدید با رسانه‌ها را می‌توان در فضای فرهنگی کشور و استان فارس نیز به‌خوبی مشاهده کرد.

احمدرضا نداف، در پایان گفت: تلاش دولت یازدهم برای همراهی رسانه‌ها با اقدامات خود و تأسیس رسانه‌های حمایت کننده موضوع جدی است و این تلاش‌ها باید با شدت صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز