خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

نمایشگاه کتاب شیراز جشن فرهنگی جنوب کشور است

کد خبر : ۱۳۴۱۷۶

طلاب و دانشجویان از فرصت نمایشگاه بیشترین بهره‌ها را می‌برند و در این میان باید ناشرین و تولیدکنندگان کتاب نیز از برپایی نمایشگاه استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: نمایشگاه کتاب شیراز جشن فرهنگی جنوب کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال فیروزآبادی شامگاه شنبه در مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب شیراز افزود: طلاب و دانشجویان از فرصت نمایشگاه بیشترین بهره‌ها را می‌برند و در این میان باید ناشرین و تولید کنندگان کتاب نیز از برپایی نمایشگاه استفاده کنند.

وی تاکید کرد: برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب شیراز فرصتی مناسب برای جنوب کشور است که باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس یادآور شد: پیامبر اسلام(ص) ایرانیان را مردمی تشنه علم و دارای جایگاه منحصر به فرد از لحاظ علمی معرفی کرده است.

فیروزآبادی با اشاره به سند چشم انداز ۱۴۰۴ نیز گفت: با تلاش جوانان و فعالان عرصه‌های علمی و پژوهشی پس از گذشت حدود شش سال به جایگاه اول علمی منطقه دست پیدا کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: این خودباوری بسیار با ارزش است و با سختی‌های بسیار زیادی به دست آمده که باید قدردان آن باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز