خبرگزاری کار ایران

از شهردار شیراز در همایش روز ملی ثبت احوال تقدیر شد

کد خبر : ۱۳۱۹۳۹

از علیرضا پاک فطرت به عنوان شهردار برتر کشور در توسعه و نوین سازی ثبت احوال تقدیر شد.

شیراز - ایلنا: از علیرضا پاک فطرت به عنوان شهردار بر‌تر کشور در توسعه و نوین سازی ثبت احوال تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، در همایش روز ملی ثبت احوال کشور که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشورو ناظمی اردکانی معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور در سالن همایش‌های ورازت کشور برگزار شد با اهداء لوح تقدیر و تندیس از مهندس علیرضا پاک فطرت به عنوان شهردار بر‌تر کشور در توسعه و نوین سازی ثبت احوال تقدیر شد.

در متن لوح اهدایی به شهردار شیراز که به امضاء عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور رسیده، آمده است: برادر ارجمند جناب آقای پاک فطرت، شهردار محترم شیراز، سوم دیماه روز ملی ثبت احوال، فرصتی است تا از خدمات ارزشمند عزیزانی قدردانی بعمل آید که در مسیر توسعه و نوین سازی ثبت احوال تلاشی در خور شأن داشته‌اند.

به پاس خدمات موثر و مساعی خالصانه در تحقق اهداف ثبت احوال نوین، لوح و تندیس سپاس به حضورتان که برگزیده مراسم روز ملی ثبت احوال می‌باشید تقدیم می‌شود؛ از پیشگاه خداوند بزرگ توفیق روزافزون برای جنابعالی و همکاران محترمتان در تمامی عرصه‌های زندگی مسئلت دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز