خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس خبرداد:

بدهی ۸۵۰ میلیاردی دولت به شرکت گاز استان فارس

کد خبر : ۱۳۱۳۷۰

حجم کل مطالبات شرکت گاز استان فارس از دستگاه‌های دولتی به ۸۵۰ میلیارد تومان می‌رسد که ۷۵۰ میلیارد تومان آن مربوط به بدهی نیروگاه‌ها، ۵۰ میلیاردتومان مربوط به بدهی پتروشیمی و مابقی نیز بدهی سایر صنایع است.

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به پیگیری اجرای طرح تامین انرژی یک روستا از محل انرژی‌های نو، گفت: حجم کل مطالبات شرکت گاز استان فارس از دستگاه‌های دولتی به ۸۵۰ میلیارد تومان می‌رسد که ۷۵۰ میلیارد تومان آن مربوط به بدهی نیروگاه‌ها، ۵۰ میلیاردتومان مربوط به بدهی پتروشیمی و مابقی نیز بدهی سایر صنایع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، هوشنگ محمدی که صبح امروز سه شنبه سوم دی ماه در جمع خبرنگاران افزود: علی‌رغم اینکه آمار‌ها رشد ۹ درصدی تعداد مشترکان گاز در استان فارس را نشان می‌دهند، اما در هشت ماه گذشته و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۸ درصدی در مصرف گاز در استان بوده‌ایم.

وی در عین حال از افزایش سهم ۱۱ درصدی مصرف گاز در بخش صنعتی خبرداد و افزود: در بخش خانگی شاهد کاهش ۱۶ در صدی مصرف گاز در سال جاری بوده‌ایم.

محمدی میزان مصرف گاز در استان را ۶۰ درصد عنوان کرد و افزود: تنها ۴۰ درصد از کل مصرف گاز در فارس به بخش‌های خانگی و تجاری اختصاص دارد و امیدواریم همچنان شاهد رشد روند مصرف در بخش صنعت که منجر به افزایش میزان تولید و اشتغال خواهد شد، باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز