خبرگزاری کار ایران

یک فروند هواپیمای ATR در شیراز اوورهال شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۲۰

این شرکت با وجود مشکلاتی که با آن روبرو بوده اجازه نداده به موضوع خدمت رسانی خدشه ای وارد شود که در بارز ترین نمونه آن متخصصان فنی آسمان یک فروند هواپیمای ATR را بطور کامل تعمیر و در برخی از موارد نیز اقدام به تعویض قطعه کند.

شیراز - ایلنا: مدیر عامل هواپیمایی آسمان در دیداری که از پایگاه این شرکت در شیراز داشت، در جمع نمایندگان رسانه‌های استان فارس گفت: هواپیمایی آسمان در ۳۰ سال گذشته در برهه‌های مختلف اعم از حوادثی چون سیل، زلزله و در زمان صلح و آرامش همواره مشغول ارائه خدمات بوده است.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، عباس رحمتیان مدیر با بیان این مطلب که علی رغم مشکلات تحریم‌ها با دقتی که در مدیریت منابع مالی داشته به خدمات خود ادامه داده. افزود: علاوه بر این حتی ما توانسته‌ایم خدمات خود را گسترش دهیم و نمونه آن ایجاد خط پروازی به سلیمانیه عراق و استکهلم و در آینده نزدیک در نظر است که خط پروازی به نجف اشرف نیز برقرار کند.

رحمتیان ادامه داد: این شرکت با وجود مشکلاتی که با آن روبرو بوده اجازه نداده به موضوع خدمت رسانی خدشه‌ای وارد شود که در بارز‌ترین نمونه آن متخصصان فنی آسمان یک فروند هواپیمای ATR را بطور کامل تعمیر و در برخی از موارد نیز اقدام به تعویض قطعه کند.

وی با بیان این مطلب که این هواپیما در حال حاضر آماده پروازمی باشد، افزود: عملیات اورهال این هواپیما حدود ۵۰۰ میلیون تومان صرفه جویی ریالی و ۲۰۰ هزار دلار صرفه جویی ارزی داشته که این نوع خدمات را تنها شرکت آسمان و در پایگاه شیراز می‌تواند ارائه دهد.

رحمتیان همچنین از عملیات اوورهال یک فروند هواپیمای ایر باس در تهران خبر داد و افزود: این هواپیما در هفته آینده به پرواز در خواهد آمد.

وی ضمن اشاره به اینکه شیراز بعد از تهران دومین پایگاهی است که در شرکت آسمان عملیات اوورهال هواپیمای ATR را انجام می‌دهد گفت: در آینده نزدیک بنا داریم پایگاه‌های دیگری در مناطق شمال با مرکزیت شهرستان رشت، غرب با مرکزیت ارومیه و جنوب با مرکزیت اهواز افتتاح کند. وی از دیگر برنامه‌های مهم این شرکت در اختیار گرفتن ۴ فروند هواپیمای ایر باس ۳۳۰ برشمرد که ۲ فروند از آن در تهران و یک فروند در شیراز و هواپیمای چهارم نیز در خراسان رضوی مستقر و بکار گرفته خواهد شد.

مدیر عامل هواپیمایی آسمان با اشاره به اینکه آسمان با در اختیار داشتن هواپیمای دور پرواز ایر باس ۳۴۰ و بدون سوختگیری موفق شد رئیس جمهور دولت تدبیر و امید را یکسره به نیویورک برساند که از افتخارات این شرکت محسوب می‌شود ادامه داد: در آینده نیز اگر خط پروازی بین تهران نیویورک بر قرار شود ما آمادگی داریم در این خط پرواز داشته باشیم.

وی اظهار داشت: هواپیمایی آسمان در بد‌ترین شرایط و در بد‌ترین فرودگاه‌ها همیشه به ارائه خدمت مشغول بوده لذا انتظار می‌رود که دولت نیز در برخی زمینه‌ها مانند تامین هزینه‌ها به ما کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز