خبرگزاری کار ایران

حسین خجسته:

حادثه سراوان خط تازه توطئه علیه نظام اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۷۱

با تسلیت این مصیبت به ملت ایران، مردم هوشیار استان سیستان و بلوچستان و بلاخص خانواده های داغدار این عزیزان، علو درجات را برای این سربازان والامقام از خداوند متعال خواستارم.

ایلنا: حسین خجسته با صدور پیامی پیامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مرزبانان جان برکف کشور این حادثه تروریستی را خط تازه توطئه علیه نظام اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز در پیام این فعال سیاسی که یک نسخه از آن نیز به دفتر ایلنا در فارس ارسال شده آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت مظلومانه ۱۴ نفر از نیروهای جان برکف انتظامی و مرزبانی در نقطه صفر مرزی سراوان در درگیری با اشرار و گروه‌های معاند باعثتاٌسف و تاٌلم خاطر فراوان گردید.

جان باختگی و شهادت ناجوانمردانه این سربازان رشید نظام، نشانی از خط تازه توطئه علیه نظام اسلامی و شروع دوباره نا‌امنی در استان بزرگ و محروم سیستان و بلوچستان می‌باشد و مطمئناً مسئولان دولت تدبیر و امید، با هوشیاری تمام برای خنثی شدن این توطئه شوم و دور تازه نا‌امنی در این استان پهناور، با تصمیمات بجا و به موقع اقدام خواهند نمود.

اینجانب با تسلیت این مصیبت به ملت ایران، مردم هوشیار استان سیستان و بلوچستان و بلاخص خانواده‌های داغدار این عزیزان، علو درجات را برای این سربازان والامقام از خداوند متعال خواستارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز