خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

مدیران خسته از قطارپیاده می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۷۹

من برای رسانه و خبرنگاران بالاترین اهمیت را قائل بوده و هستم و مطمئن باشید که خبرنگاران از همراهان ما خواهند بود.

شیراز - ایلنا: استاندار فارس گفت: من برای رسانه و خبرنگاران بالاترین اهمیت را قائل بوده و هستم و مطمئن باشید که خبرنگاران از همراهان ما خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلناازشیراز، سیدمحمد احمدی در حاشیه دیدار با معاون سازمان ملل متحد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز جهان به یک اتاق شیشه‌ای تبدیل شده که فعالیت‌های همه رصد می‌شود، کوچکترین اتفاقات در صدم ثانیه به تمام جهان مخابره می‌شود.

وی اضافه کرد: در این عصر، باید به‌روز عمل کرد و شفاف بود اما رسانه‌ها هم باید درست بنویسند، واقعیت‌ها را منعکس و ضعف‌ها و انتقادات را مشفقانه و خیرخواهانه گوشزد کنند.

استاندار فارس با اشاره به سفر هلن کلارک، رئیس گروه عمران سازمان ملل و معاون دبیرکل، خاطرنشان کرد: دیدارها و مراوداتی در این سطح به نفع فارس و در نهایت کشور است.

احمدی گفت: این بازدیدها منجر به آگاهی از توانمندی‌ها و داشته‌های ایران اسلامی خواهد شد.

وی فارس را در بالاترین سطح از استانداردهای درمانی ایران ارزیابی و خاطرنشان کرد: فارس یکی از مزیت‌هایش اقتدار در زمینه پزشکی است، این اقتدار هم به‌واسطه زیرساخت‌ها و نیروی انسانی توانمند و تلاش‌های مدیریتی بوده است.

استاندار فارس تصریح کرد: اگر آمار در بعضی بیماری‌ها در فارس بالاتر دیده می‌شود، به دلیل توانایی در تشخیص بهتر و دقیق‌تر است.

احمدی با بیان اینکه در این دیدار صراحتا در خصوص حمایت‌ها و نوع آن مطلبی مطرح نشد، گفت: خوشبختانه مباحثنشان داد که بازدید راضی کننده‌ای داشتند و باید پذیرفت که ایران حتی اگر در زمره کشورهای جهان سوم قرار داشته باشد، یکی از کشورهای جهان سومی بسیار پیشرفته و سرآمد است.

وی همچنین در خصوص تغییر مدیریت‌ها در استان گفت: هنوز تغییری را ایجاد نکرده‌ایم و در حال انجام مطالعه هستیم.

استاندار فارس با تصریح اینکه وجود نیروهایی توانمند و مستعد یکی از امتیازهای این استان به‌شمار می‌رود، گفت: مطمئن باشید که برای کرامت انسانی ارزش زیادی قائل هستم و هیچگاه کرامت افراد را مخدوش نکرده و نمی‌کنم.

وی تاکید کرد: من از شرافت، حیثیت و کرامت تمام مدیران استان فارس دفاع می‌کنم.

استاندار فارس با بیان اینکه برخی مدیران ممکن است به‌دلیل خستگی توان ادامه مسیر را نداشته باشند، گفت: مدیرانی که خسته باشند به حتم از قطار مدیریت پیاده خواهند شد.

وی مهمترین برنامه خود را تغییر چهره فارس از استانی سیاست‌زده به استانی اقتصادی دانست و گفت: فارس در عرصه‌های مختلف گردشگری، کشاورزی و حتی صنعت توانایی‌هایی دارد، ما نیاز به ایجاد تخت‌جمشید و بیشابور جدید نداریم، باید زمینه‌را برای جذب گردشگر فراهم کنیم.

استاندار فارس گفت: در کشاورزی هم نیازمند تغییر الگوی کشت و الگوی آبیاری هستیم و اعتقاد دارم که آنچه همه خوبان دارند در فارس یکجا جمع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز