خبرگزاری کار ایران

تسلیت نهاد نماینده ولی فقیه در فارس به‌مناسبت درگذشت رجبعلی طاهری

کد خبر : ۱۱۳۵۴۶

شیراز - ایلنا: در پی درگذشت رجبعلی طاهری، نهاد نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگا رایلنا از شیراز، در پیام تسلیت نهاد نماینده مقام معظم رهبری در فارس رجبعلی طاهری یکی از یاران موثر در شکل‌گیری نهضت امام خمینی(ره) توصیف و درگذشت وی ضایعه‌ای جبران ناپذیر و مایه تاثر قید شده است.

در این پیام آمده است:

زنده یاد در دوران رژیم ستم‌شاهی با به‌دست گرفتن پرچم مبارزه با دژخیمان زمان نقش عمده‌ای را در مقابله با ظالمان ایفا کرد و متحمل آزار و تهدید و تبعید فراوان و زندان ساواک شد.

در بعد از پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی نیز برای تثبیت نظام و استقرار نهادهای حکومتی تلاش ارزنده‌ای کرد.

در بخشی از این پیام، تشکیل سپاه پاسداران، پذیرفتن فرماندهی آن در منطقه فارس، عضویت در شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی و نمایندگی مردم شهرستان کازرون، به‌عنوان بخشی از کارنامه ارزنده مرحوم مهندس رجبعلی طاهری، عنوان شده است.

نهاد نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز، از عموم مردم برای شرکت در مراسم تشییع آن مبارز نستوه، دعوت شده است.

مراسم تشییع مرحوم رجبعلی طاهری، صبح فردا، جمعه ۲۶ مهرماه، ساعت ۸ صبح از مقابل حرم مطهر حضرت سید‌علاالدین حسین(ع) در شیراز آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز