خبرگزاری کار ایران

توسط نیروهای امنیتی سپاه انجام شد؛

انهدام شبکه کلاهبرداری پیامکی در آباده

کد خبر : ۱۱۲۳۱۹

یک شبکه " کلاهبرداری پیامکی " طی یک عملیات مشترک توسط نیروهای امنیتی سپاه آباده(فارس) و اراک(استان مرکزی) با دستگیری دو عامل اصلی آن متلاشی شد.

ایلنا: یک شبکه «کلاهبرداری پیامکی» طی یک عملیات مشترک توسط نیروهای امنیتی سپاه آباده(فارس) و اراک(استان مرکزی) با دستگیری دو عامل اصلی آن متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، اعضای این باند، با ارسال پیامکی به شهروندان در شهرهای مختلف ایران، مقادیر معتنابهی پول کلاهبرداری کرده بودند.

ارسال کنندگان پیامک، با اعلام اینکه در قبال دریافت ۹۰ هزار تومان حاضر به درآمدن به عقد موقت هستند، از افراد درخواست می‌کردند که ابتدا ۵۰ هزار تومان را به شماره حسابی واریز کنند تا نسبت به برقراری ارتباط بعدی اقدام شود.

براساس این گزارش، کلاهبرداران بازداشت شده که با یک شناسنامه موفق به افتتاح حسابی در اراک شده بودند، با همکاری بین دستگاه امنیتی سپاه در آباده و اراک، شناسایی و بازداشت شده‌اند.

این افراد طی این اقدام، موفق به کلاهبرداری میلیاردی از عده‌ای در استان‌های مختلف کشور از جمله همدان، آذربایجان غربی، همدان، قم، تهران، فارس، یزد، کرمان و دیگر استان‌ها شده است.

براساس این گزارش، واریز وجه به حساب اعلام شده توسط فرد کلاهبردار، همچنان بعد از دستگیری وی نیز ادامه دارد.

این پرونده در دستور کار دادستانی شهرستان آباده قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز