خبرگزاری کار ایران

از ۲۷ مهرماه جاری آغاز می‌شود؛

اجرای دومین مرحله طرح سرشماری عمومی کشاورزی در فارس

کد خبر : ۱۱۲۲۷۳

مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات و GIS استانداری فارس گفت: دومین مرحله طرح سرشماری عمومی کشاورزی امسال از ۲۷ مهرماه در دهستان سیگار شهرستان لامرد اجرا می‌شود.

ایلنا: مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات و GIS استانداری فارس گفت: دومین مرحله طرح سرشماری عمومی کشاورزی امسال از ۲۷ مهرماه در دهستان سیگار شهرستان لامرد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، رحمان‌ستایش گفت: خانوار‌ها، بهره‌برداران کشاورزی و دامپروری، شرکت‌های کشاورزی رسمی و معتمدین محلی از جمله مخاطبان اصلی این طرح به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: این سرشماری با بررسی محورهایی مانند مشخصات فردی، سطح تحصیلات، سطح زیر کشت، میزان تولید و مباحثمرتبط با موضوع کشاورزی و دامپروری در قالب پرسشنامه اجرایی خواهد شد.

مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات و GIS استانداری فارس بهره‌گیری از سیستم الکترونیکی جمع آوری اطلاعات و حذف شدن کاغذ را از جمله ویژگی‌های این دوره از آمار گیری عنوان و اضافه کرد: افزایش دقت و سرعت جمع آوری و استخراج داده‌ها از مهم‌ترین نتایج بهره گیری از این روش به شمار می‌رود.

رحمان‌ستایش با تاکید بر ضرورت همکاری مردم و مخاطبان در اجرایی شدن این طرح گفت: اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در برنامه ریزی‌های بلند مدت و تعیین اولویت‌های اجرایی نقش موثری دارد و در این راستا ارائه اطلاعات صحیح از سوی مخاطبان پیش زمینه دست یابی به این اهداف است.

این مقام مسئول گفت: مدت زمان اجرای این طرح تا ۲۹ آبان ماه سال جاری خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز