خبرگزاری کار ایران

با هدف تکمیل جهزیه؛

۳۵۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امام خمینی(ره) قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۰۳

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و خانم فاطمه زهرا(س) این نوعروسان از کمک هزینه خرید جهیزیه بهره مند شدند.

ایلنا: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه به ۳۵۰ نوعروس تحت حمایت خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و خانم فاطمه زهرا(س) این نوعروسان از کمک هزینه خرید جهیزیه بهره‌مند شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، عباس شکری اظهار داشت: یکی از خدمات برجسته کمیته امداد امام خمینی(ره) به مددجویان و نیازمندان اهداء جهیزیه به نوعروسان می‌باشد که در راستای اجرای طرح آسان سازی روند ازدواج و تحکیم و تقویت بنیان خانواده و همچنین بمنظور حمایت از زوج‌های جوان این تعداد از نوعروسان از کمک هزینه خرید جهیزیه بهره‌مند شدند.
وی با بیان اینکه مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت این امر هزینه شده است، تصریح کرد: این مبلغ در قالب کمک‌های بلاعوض، کمک‌های خیرین و اعتبارات دولتی تامین و پرداخت شد.
معاون حمایت وسلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: در حال حاضربیش از ۵ هزار زوج نیازمند چشم انتظار کمک هزینه جهیزیه هستند که اعتبارات دولتی هم جوابگوی نیاز جهیزیه آنان نیست.
شکری ضمن دعوت از نهاد‌ها، ادارات، سازمان‌ها و همچنین خیرین نیکوکار جهت کمک به تامین بخشی از جهیزیه نوعروسان نیازمند گفت: کسانی که تمایل دارند به این امر کمک کنند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۸۳۱۹۰۰۵۰۰۴ بانک ملی - شعبه دانشگاه شیراز بنام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کمک‌های خاص واریز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز