خبرگزاری کار ایران

سردار سجادیان:

تامین امنیت تمامی مردم جامعه اولویت اول پلیس فارس است

کد خبر : ۱۱۱۸۹۷

مشارکت مردمی در ایجاد امنیت بسیار تاثیر گذار است و در این میان اهالی تمامی ادیان حاضر در فارس را به مشارکت بیشتر دعوت می‌کنیم.

ایلنا: فرمانده انتظامی فارس گفت: تامین امنیت تمامی مردم جامعه اولویت اول پلیس فارس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سردار سیروس سجادیان شامگاه چهارشنبه در دیدار با اقلیتهای مذهبی به مناسبت هفته ناجا افزود: بحثامنیت مربوط به یک‌نژاد خاص نیست بلکه تمام اقشار جامعه را در جامعه شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: مشارکت مردمی در ایجاد امنیت بسیار تاثیر گذار است و در این میان اهالی تمامی ادیان حاضر در فارس را به مشارکت بیشتر دعوت می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان فارس در خصوص شعار امسال پلیس قانونمداری، مردم مداری و روزآمدی اظهار داشت: خدمت به خلق خدا از طریق هر قشر عبادت به شمار می‌رود.

سردار سجادیان افزود: پلیس موضوع اجتماعی محوری و فرهنگی را دنبال می‌کند تا از این طریق به اهداف خود در حوزه امنیت دست یابد.

وی با اشاره به اینکه پلیس متعلق به همه است، گفت: پلیس برای ایجاد امنیت پایدار از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند به خصوص زمانیکه باید امنیت اقلیت‌های دینی حاضر در استان را تامین کنیم.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه افراد می‌توانند مشکلات خود در خصوص عملکرد پلیس را به ۱۹۷ اطلاع دهند، افزود: پلیس برای برقراری امنیت تمام افراد از هر قشر و گروهی تلاش می‌کند و شماره ۱۹۷ به معنی این است که مردم پلیس، نیروی انتظامی هستند.

وی گفت: اگر اقلیتهای مذهبی مشکلی دارند می‌توانند موضوع را با ما در میان گذاشته تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

در این مراسم افرادی به نمایندگی اقلیهای مذهبی موضوعاتی را مطرح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز