خبرگزاری کار ایران

توضیح سپاه فارس درباره امحای دیش‌های ماهواره با تانک

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۷۸

در پی انتشار تصاویر مربوط به اقدام اخیر سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز، در از بین بردن دیش و گیرنده‌‌های ماهواره در شیراز و جنجال رسانه‌های خارجی، روابط عمومی سپاه فجر این استان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

ایلنا: در پی انتشار تصاویر مربوط به اقدام اخیر سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز، در از بین بردن دیش و گیرنده‌های ماهواره در شیراز و جنجال رسانه‌های خارجی، روابط عمومی سپاه فجر این استان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا از شیراز، سپاه فجر در این اطلاعیه انتشار این تصاویر را القائات جبهه رسانه‌ای معاند دانست و ضمن محکوم کردن این اقدام، اعلام کرد: سپاه فجر استان فارس در آستانه هفته دفاع مقدس در اقدامی ارزشی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب و نظام در پیشنهادی از مردم خواست با تحویل داوطلبانه دیش و گیرنده‌های ماهواره‌های خود یک دستگاه مبدل دیجیتال دریافت کنند که این طرح با استقبال گسترده مردم فهیم شیراز همراه شد.

این اطلاعیه افزوده است: در اولین گام حدود ۸۰۰ دستگاه دیش و گیرنده ماهواره‌ای داوطلبانه توسط مردم تحویل پایگاه‌های بسیج شیراز شد که طی مراسمی در حاشیه نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس بطور نمادین توسط غلطک و یک دستگاه تانکی مربوط به نمایشگاه منهدم شدند.

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به این‌که این اقدام سمبلیک مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفت با محکوم کردن جنجال آفرینی رسانه‌های معاند تاکید کرده است: بی‌تردید ملت ایران به ویژه مردم متعهد و بصیر شیراز با درک عمیق از ارزش‌ها و باورهای دینی و انقلابی خود اجازه نخواهند داد اهداف و راهبردهای شوم دشمن در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در جامعه اسلامی تحقق یابد و آن‌ها بدون توجه به جنجال سازی‌های رسانه‌ای از هرگونه اقدام موثر در این راستا حمایت می‌کنند.

سپاه فجر استان فارس در پایان اطلاعیه خود از اهتمام مردم شیراز در این اقدام داوطلبانه فرهنگی که موجبات خرسندی آحاد ملت ایران و عصبانیت دشمن را فراهم کرده است، قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز