خبرگزاری کار ایران

دبیرحزب اسلامی کار فارس:

عدم توفیق دولت قبل محصول حضور یک فرد نبود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۰۰

یکی از پیام‌های حضور مردم در انتخابات ۲۵ خرداد گذشته تغییر در سیاست و دیدگاه دولت بود، تغییری که به اعتقاد حدود ۲۰ میلیون ایرانی در برنامه و شعارهای دکتر روحانی نهفته بود.

ایلنا: دبیر حزب اسلامی کار استان فارس با بیان این مطلب که عدم توفیق دولت قبل تنها محصول حضور یک فرد نبود افزود: ضعف‌های ۸ ساله گذشته حاصل همکاری و توافق یک تیم کارگزاری ناکارآمد، سوء مدیریت و ناسالم و غیر تخصصی بودن اهداف بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، بهمن حاجات نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: برای رسیدن به اهداف اعتدالی و رفع تنگناهای به وجود آمده در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و تبین سیاست‌های توسعه‌ای در حوزه‌های یاد شده و همچنین برقراری عدالت واقعی باید تمامی اثرات و عوامل مقصر در بروز نقاط ضعف دولت گذشته شناسایی و ضمن رفع این عوامل زمینه بروز آزمون و خطا و فرصت دادن به خطاکاران در حوزه مدیریت کشور از بین رود.

عضو هیات رییسه شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب فارس ادامه داد: یکی از پیام‌های حضور مردم در انتخابات ۲۵ خرداد گذشته تغییر در سیاست و دیدگاه دولت بود، تغییری که به اعتقاد حدود ۲۰ میلیون ایرانی در برنامه و شعارهای دکتر روحانی نهفته بود.

وی افزود: از این رو این حق دولت است که برای پاسخگویی به مطالبات مردم و وفای به عهد و وعده‌هایش از مدیران همراه و همفکر خود در عرصه مدیریت کشور استفاده کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این مطلب که این اتفاق در ادوار گذشته و دولت‌های قبل نیز رخ داده است افزود: اما تجربه ثابت کرده است که افراط و تفریط در این حوزه لطمات زیادی را به کشور وارد نموده است.

حاجات نیا به سخنان دکتر روحانی سه روز پیش از انتخابات ۲۵ خردادو در مجموعه ورزشی شهیددستغیب شیراز اشاره کرد و افزود: یکی از لطماتی که کشور در ۸ سال گذشته از بروز آن‌ها بسیار صدمه دید، حاشیه نشینی نیروهای متخصص، دلسوز و کارآمد نظام بود که هرکدام با یک بهانه به گوشه رانده شده بودند.

وی افزود: فرصت استفاده از توانایی‌های این مدیران کارآمد پتانسیلی است که در اختیار دولت دکتر روحانی قرار گرفته و با‌ شناختی که رییس جمهور وجود دارد به نظر می‌رسد وی به خوبی می‌تواند از توانایی‌های این گونه افراد استفاده نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز