خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک و مشاور وزیر در امور نساجی ، پوشاک و چرم منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۵۳۱

وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور احکام جداگانه « افسانه محرابی » را به عنوان «مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک» و « گلناز نصرالهی » را به عنوان« مشاور وزیر در امور نساجی ، پوشاک و چرم »منصوب کرد.

به گزارش ایلنا؛ در متن حکم «مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک» آمده است: نظر به تعهد و تجارب سرکار عالی و بنا به پیشنهاد معاون امور صنایع به موجب این حکم به سمت « مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک » منصوب می شوید.

انتظار می رود در چارچوب قوانین و مقررات وسیاست های وزارتخانه و شرح وظایف آن دفتر ، ضمن اتخاذ راهکارهای مناسب و استفاده حداکثری از توان تولید داخل کشور و ظرفیت های موجود به منظور دستیابی به افزایش کمی تولیدات با کیفیت که منجر به بازار ماندگار و اقبال عمومی به مصرف کالاهای تولید داخل و همچنین صادرات محصولات خواهد شد ، گام های موثری در راستای بهبود فضای کسب و کار تولید کنندگان ، افزایش رقابت پذیری و افزایش بهره وری به صورت کارآ و اثر بخش بردارید.

همچنین وزیر صنعت، معدن وتجارت در متن حکم « مشاور وزیر در امور نساجی ، پوشاک و چرم » تصریح کرده است: انتظار دارم با هماهنگی معاون امور صنایع و مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک و بهره گیری از توانایی های موجود در سطح وزارتخانه و تشکل های صنفی و صنعتی در راستای تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید نقش کارآمد و موثری را در ارتباط با نوسازی و گسترش سرمایه گذاری و توسعه صادرات در این زمینه را دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز